Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"uskonto pois koulusta" vaatimusten keskellä olen iloinen

Vierailija
07.05.2011 |

että lasten kevätjuhla tulee olemaan kirkossa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki lapset eivät saa osallistua koulun kevätjuhlaan. Miksi se tekee sinut iloiseksi, että joku lapsi ei pääse kevätjuhlaan? Miksei koulun juhlat voi olla kaikille yhteisiä? Saisittehan te silti käydä kirkossa vaikka joka viikko tai useamminkin. Ei kukaan halua kieltää perheeltäsi uskontoa tai kirkkoa.

Vierailija
2/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki lapset eivät saa osallistua koulun kevätjuhlaan. Miksi se tekee sinut iloiseksi, että joku lapsi ei pääse kevätjuhlaan? Miksei koulun juhlat voi olla kaikille yhteisiä? Saisittehan te silti käydä kirkossa vaikka joka viikko tai useamminkin. Ei kukaan halua kieltää perheeltäsi uskontoa tai kirkkoa.

Ei voi kuin ihmetellä tuollaisten ap:n kaltaisten kiihkoilijoiden ilkeyttä ja itsekkyyttä?!! Lapsille jo lällätellään tuolla tavoin.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sulkee monta lasta juhlasta pois.

Juhla koululla, keväthartaus kirkossa-systeemi on hyvä ja toimiva.

Vierailija
4/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuitenkin osaa toivoa jokaiselle uskonvapautta, ja kannattaa myös uskonnonopetuksen siirtämistä seurakunnille. Itse edustan vähemmistöuskontoa, ehkä siksi ymmärrän hiukan paremmin, millaista on, kun joutuu osallistumaan jatkuvasti "väärän kirkon" juhliin.

Kevätjuhla on lasten yhteinen juhla, se ei ole millään lailla uskonnollista alkuperää. Tuollainen erottelu on äärimmäisen typerää.

Vierailija
5/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten kevätjuhla tulee olemaan kirkossa

taas olemme iloisia etä olemme onnistuneet opettamaan kaikille lapsillemme että mitään jumalaa ei ole olemassa. Eivät usko moisiin valheisiin sen enempää kuin joulupukkiinkaan.

Vierailija
6/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis nimikristittyjä, jotka kastetaan vauvoina maksamaan kirkollisveroja.

No nyt mä ymmärrän, ja sinne teitin pyhään paikkaan pitäis kaikkien muidenkin kristittyjen tulla?

Mä en ainaskaan halua tulla ja olen eronnutkin kirkosta. Mulle kirkon sotaisa julma historia on niin totta, että pysyn tiukasti nimi/valekristityistä erossa! Raamattua kyllä luen ja osaankin siitä periaatteita ja huomaan entistä enemmän nämä nimikristityt!

Mites sun Raamatun tuntemus ap?

Vierailija
7/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"uskonto pois koulusta" vaatimusten keskellä olen iloinen että lasten kevätjuhla tulee olemaan kirkossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä