Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa???

Vierailija
06.05.2011 |

Mä en ole koskaan ollut mitenkään erityisen herkästi itkevää tyyppiä. On saanut olla iso suru, että multa on kyynel vierähtänyt. Liikutuksen kyyneliä ei juuri ikinä. En nyt ihan tunteeton ole ollut, mutta sellainen "turha" itkustelu ei nyt vaan ole kuulunut tapoihini.

Paitsi nykyään. Hitto musta tuntuu, että mä meinaan pillahtaa itkuun ihan jatkuvalla syötöllä ja milloin mistäkin. Viimeksi tänään, kun olin kattomassa esikoisen koulun tanssiesitystä. Tilanne nyt ei mun mielestäni ollut edes mitenkään erityisen "tunteellinen" ja silti mä huomasin yhtäkkiä taistelevani taas kyyneliä vastaan ja koko ajan meinas pukata kylmiä väreitä ja itkun pyrskähdyksiä. Koita siin nyt sitten kahden pikkuipanan kanssa täpötäydessä katsomossa olla ihan coolina ja näytellä tyyntä ku viilipytty...

En vaan tajua. Tämmöseksi tää meni oikeastaan kolmannen muksun syntymän jälkeen... Tai raskausaikana jo. Raskausaikana se nyt oli jotenkin vielä "normaalia" hormonihuuruissa, mutta se kuopuskin täytti jo 2v... :O ENKÄ ole raskaana. Nytkin on menkat :D

Ei tää ole mun juttuni, ei ollenkaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa suorastaan.

Ja mä kun en ikinä ole tajunnut häissä vollottajia. Nyt musta on hyvää vauhtia tulossa sellainen :D

Vierailija
2/2 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana tuli ekaa odottaessa. Kuulemma hyvin tyypillistä. Siitä vaan kärsitään, loppuikämme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme