Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan kuitenkin valmistelemaan vähän yo-juhlia, vaikka vielä tosi epävarmaa tulosten suhteen.

Vierailija
06.05.2011 |

Eipähän siivous koskaan hukkaan mene. Huomenna pesen ikkunat ja siivoan pihan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin leipomusten teko, kodin koristelu. Voihan kotona viettää juhlia joka tapauksessa. Jos ei muuta, niin juhannusta!

T: kakkosluokkalaisen mutsi, jolla tuo on edessä vuoden päästä

Vierailija
2/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloittamaan jo sellaisten puuhien tekoa, minkä tekemisestä ei ole mitään haittaa vaikka juhlia ei tulisikaan.

Siivouksesta ei ole haittaa, sisustamisesta ei ole haittaa, pakastimeenkin voi sellaisia juttuja tehdä valmiiksi, mitä voi sitten tarjoilla koko kesän vieraille jos juhlia ei tulekaan.

Vähennät näin ainakin stressiäsi mikäli juhlat tulevatkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kesän aikana, voin pitää vaikka työkavereille kesäloman avajaisia, jos ei yo-juhlia tule. Ja hyvä meillä on siivota ja sisustaakin välillä ;) ap

Vierailija
4/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin ylioppilaaksi vuonna 1999. Suunnittelin juhlat ihan itse. Leivoin kaiken itse täytekakkuja lukuunottamatta, ne tilattiin leipomosta. Tein kotiin suursiivot, pesin ikkunat, siivosin pihan. Ompelin uudet verhot ja pöytäliinat keittiöön. Ja minusta tuo oli ihan luonnollista, nehän oli MINUN juhlani. Ja täytyy myöntää, että samaa oletan omilta lapsiltani...

Vierailija
5/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tieto tulee (20-25.5) ja jos juhlat tulee, auttaa kyllä kaikki ajat, kun ei ole töissä. Tarjottaviin ei puutu, ne on mun heiniä :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme