Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sanoin NE sanat ekaa kertaa rakastajalle ääneen tänään.

Vierailija
06.05.2011 |

Hui! Sanoin siis puhelimessa että mä rakastan sua. Mies on lopettanut puhelut jo kauan sanomalla että rakastaa mua, tänään mä sitten vastasin. Mä meen liian syvälle nyt tähän...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ku ihanaa, upeet lähtökohdat ikuiselle rakkaudelle ja suhteelle.

onnee vaan!

Vierailija
2/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinostaa sama asia kun 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole ehkä kauhean ylpeä asioiden nykyisestä jamasta, mutta enpä tälle mitään voinut.

-ap-

Vierailija
4/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pöksyt kastuvat, on vaan mentävä kohti tanassa nöpöttävää heppiä. Sille ei voi mitään, vaikka miten yrittäisi.

Vierailija
5/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän miehen kanssa on ihana keskustella ja vain olla. Ei seksi oo pääasia, vaikka sekin on kyllä suorastaan jumalaista!

-ap-

Vierailija
6/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole ehkä kauhean ylpeä asioiden nykyisestä jamasta, mutta enpä tälle mitään voinut.

-ap-

Vierailija
7/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasta ihastus, mutta ei haittaisi vaikka menisi pidemmällekin.

Vierailija
8/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aviorikosta.

Sinä teet väärin.

Vierailija
9/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rakastajaa ei rakasteta, se on jotenkin noloa ja intiimiä.

Vierailija
10/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli ihan mielettömiä tunteja kestäviä keskusteluja, todellista sielunkumppanuutta mieheni kans ekoina vuosina. Se oli se mun kauan kadoksissa ollut puolisko. Kynttilät ja päivällinen oli odottamassa kun tulin kotiin. Ei ollut asiaa mistä ei oltais puhuttu. Tai oltiin vaan kun oli niin ihanaa. Ja seksi oli tietty jumalaista. Mut kas kummaa kun se arki hiipi suhteeseen, ja viimeinen vuosi ennen eroa ei sanottu toisillemme enää sanaakaan.

Nyt odottelen sitä uutta sielunkumppania. Ja sitä seuraavaa. Ja sitä seuraavaa....

Vierailija
11/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa rakastua.

Katsos kun minä en voi näille tunteilleni mitään. Tietysti minä löin sitä paskiaista niin että se kuoli.

Näetkö eron?

Vierailija
12/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa ja meillä on harmoninen perhe-elämä ja toimiva arki. Mutta mutta... jo vuosia olen tuntenut vetoa työkaveriin, joka nyt sitten syksyllä paljasti, että se on jo pitkään ollut molemminpuolinen tunne.

Nyt ollaan sitten siinä pisteessä, etten enää tunne itseäni ollenkaan. Teen asioita, jotka ovat täysin vastoin moraaliani. Sänkyyn emme tosin ole menneet, paljolti siksi, ettei minun omatuntoni ole sitä sallinut. Mutta tunteista on puhuttu paljon ja pelkään, etten voi tätä houkutusta ikuisesti vastustaa. Tunteille on hyvin vaikea laittaa hanttiin. En silti ole valmis luopumaan ihanasta miehestänikään, joka suorastaan palvoo minua.

Saan varmaan provo-kommentteja, mutta provo tämä ei ole. En tosin oletakaan, että kukaan, joka ei ole samaa kokenut, voisi tajuta tätä. Enhän tajua itsekään. Enkä olisi kuuna päivänä tällaiseen tilanteeseen voinut kuvitella joutuvani.

Vierailija
13/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tätä ei ole kestänyt vielä kuin muutama kuukausi, mutta niin suoraan on tunteista puhuttu, että heikottaa.