Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin tupakoinnin 6kk sitten ja nyt verenpaineeni

Vierailija
06.05.2011 |

on alentuntu sellaiselle tasolle että mua huimaa. Eli, ennen mulla ollut verenpainen aina noin 145/85, eli aika korkeat. Nyt paineet ovat olleet 127/70, joskin normaalit, mutta laskua vissiin sen verran entisiin että tekee tuota huimausta.

Mulla on mittari kotona (hankin sen kun olin raskaana ja paineet oli korkealla)ja olen pitänyt kirjaa paineista. Reilun kuukauden paineet olleet "alhaalla" ja huimausta myös.

Hitsi, pitääkö mun aloittaa röökaus uudestaan että paineet vähän nousisi ja huimaus loppuisi??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lasku ei ole niin suuri, että pitäisi huimata

Vierailija
2/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaikka salmiakkia niin nousee paineet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta sun elimisto on tottunut toimimaan korkeammilla paineilla ja siksi huimaa, mutta ala huoli, homma tasoittuu kylla jos niin on. Multa hoidettiin korkeaa verenpainetta aiheuttava sairaus ja paineet laski huomattavasti sun paineita korkeammista alas 110/70 tasolle kirjaimellisesti muutamassa paivassa, ja olihan siina alkuun hiukan totuttelemista. Nyt useampi vuosi siita paineet on edelleen matalat ja olo normaali. Et sa tosta ainakaan tekosyyta aloittaa tupakointia uudelleen saa... ;-)

Vierailija
4/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hoidettiin korkeaa verenpainetta aiheuttava sairaus ja paineet laski huomattavasti sun paineita korkeammista alas

ja ei huimannut vaikka lääkkeet laskivat sen alas.

Ei tupakkaa enää sulle :)

Vierailija
5/5 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä myös alhainen hemoglubiini.tupakoitsijallahan on korkea hemppa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi