Ilmainen käsihoito, huuteli nainen kauppakeskuksessa
Näin kun joku mies innostui ja meni naisen viereen housujaan avaten. Ilmeisesti joku väärinkäsitys.
Kommentit (8)
hauskahan tää oli, en oo ennen kuullutkaan ;D
Hohhoijaa! Koittaisitte edes olla omaperäisiä
kun laitatte näitä mukahauskoja feikkijuttuja palstalle. Tämäkin on suoraan siitä urbaanilegendoista kertovasta kirjasesta joka on varmaan jo 20 vuotta sitten ilmestynyt eka kerran.
kun näin tarkastajan vaunuun. Minulla ei ollut lippua ja huokaisin raskaasti: "no nyt se vitun tarkastaja tulee" Vieressäni istunut vaaleaverikkö alkoi availla housujaan.
:D
jos tuolle linjalle mennään, ei av:lla tarvitse käsitellä mitään muuta kuin persuja, sillä kaikki muu oon käsitelty jo vuosia aiemmin.
Voi mennä tuonne vuoteen 2005, ja ihan samat otsikot siellä pyörivät ;)
Joka päivä niitä uusia lukutaitoisia ihmisiä tulee;)
jos tuolle linjalle mennään, ei av:lla tarvitse käsitellä mitään muuta kuin persuja, sillä kaikki muu oon käsitelty jo vuosia aiemmin. Voi mennä tuonne vuoteen 2005, ja ihan samat otsikot siellä pyörivät ;) Joka päivä niitä uusia lukutaitoisia ihmisiä tulee;)
Minullakin sivistys kasvoi vasta hiljattain kun selvisi mitä handjob tarkoittaa.
riittää opittavaa vaikka Esson baarissa.
Minullakin sivistys kasvoi vasta hiljattain kun selvisi mitä handjob tarkoittaa.
kun laitatte näitä mukahauskoja feikkijuttuja palstalle. Tämäkin on suoraan siitä urbaanilegendoista kertovasta kirjasesta joka on varmaan jo 20 vuotta sitten ilmestynyt eka kerran.