Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
HGIN YLIOPISTON OPISKELIJAT, PÄÄSETTEKÖ ALMAAN, S-POSTIIN, MOODLEEN??
06.05.2011 |
En pääse millään kirjautumaan, kaikki ohjelmat vaan väittävät että tunnus tai salasana on väärä?? Missä vikaa? Aiemmin päivällä kyllä toimi.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ethän ole vahingossa antanut salasanan vanhentua?