Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi itketti minua, onnesta!

Vierailija
06.05.2011 |

Minulla ja miehellä on tulossa tänä kesänä häät ja anopin kanssa tuli puhetta, että pitäis varmaan miettiä, että mikä minulla olisi lämmikkeenä, jos on kovin kylmä sää. Anoppi sitten alkoi kertomaan mitä hänellä oli omissa häissään päällä ja kertoili muutenkin omista häistään. Aivan ihana oli kuunnella sitä, koska luulen, ettei heillä edes mieheni kanssa ole noista asioista tullut juteltua. Sitten hän kertoili enemmän harteillaan olleesta huivista ja varmaan tokaisin sitten, että minunkin pitäisi varmaan etsiä joku kaunis. Kohta anoppi kävi vaatekaapilla ja toi sieltä äärettömän kauniin, itse häissään käyttämän huivin ja laski sen harteilleni ja kysyi varovaisesti, josko haluaisin käyttää tuota huivia.

Vieläkin itkettää kun ajattelen tilannetta, koska tuon suurempaa rakkauden osoitusta en osaisi edes kuvitella! Nyt tiedän, että hääpäivästämme tulee entistä tunteikkaampi. =)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että joillain on anoppiinsa lämpimät välit :)

Vierailija
2/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvaa ja tunteikasta haapaivaa teille.

Tervesin, yksi disneynyyhkija, jolla on ika on 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneynyyhkijä 40v

Vierailija
4/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen lämmittää myös minun sydäntä...

Vierailija
5/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan ylpeä kyvystäni tuntea. Miksi vain huonot, tulehtuneet ja kärttyisät välit anoppiin sallitaan?

ap

Vierailija
6/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo kaikki siirappi viestii kehittymättömyydestä ja typeryydestä.

Avioero on ihan selviö tuolla taustalla. Hyvä tietty että ex-anoppiin on hyvät välit.

Vierailija
8/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne kanssa lapsia?

Minulla oli suurinpiirtein yhtä läheiset ja hyvät välit anoppini kanssa ennen lapsemme syntymää.

Siihen se sitten loppui. En tiedä mitä kummaa tässä välillä on tapahtunut.Nykyään minulla verenpaine nousee kun kuulen anopin soittavan pojalleen. Luulen että tämä muutos johtuu siitä että anoppi on koko ajan arvostelemassa minun äitiyttäni ja taitoani olla äiti. En vain mitenkään voi olla hänen vertaisensa äiti. Ikinä.

Mutta toivottavasti teille ei käy näin.

Vierailija
9/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo kaikki siirappi viestii kehittymättömyydestä ja typeryydestä.

Avioero on ihan selviö tuolla taustalla. Hyvä tietty että ex-anoppiin on hyvät välit.

Ihana olet, kun jaksat ärsyttää. =)

ap

Vierailija
10/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne kanssa lapsia?

Minulla oli suurinpiirtein yhtä läheiset ja hyvät välit anoppini kanssa ennen lapsemme syntymää.

Siihen se sitten loppui. En tiedä mitä kummaa tässä välillä on tapahtunut.Nykyään minulla verenpaine nousee kun kuulen anopin soittavan pojalleen. Luulen että tämä muutos johtuu siitä että anoppi on koko ajan arvostelemassa minun äitiyttäni ja taitoani olla äiti. En vain mitenkään voi olla hänen vertaisensa äiti. Ikinä.

Mutta toivottavasti teille ei käy näin.

Pelkäsin myös tuota tilannetta melkoisen paljon ja paljon sitä myös mietin ennakkoon. Onneksi meidän välit läheni entisestään ja varmaan siinä on molemmilla osansa. Anoppi on hyvin hienovarainen ja minä yritän olla loukkaantumatta, jos joskus tuntuukin, että hän neuvoisi liikaa.

Toivottavasti teillä välit paranisivat!

ap

Vierailija
11/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa siis lukeakaan? Jippii.

Vierailija
12/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka "tuon suurempaa rakkauden osoitusta en osaisi edes kuvitella!" karahti mullekin vähän latteana (ehkä hieman liioteltu?).

Mulla on huippuanoppi (ja appi myös), lapsilla hienot isovanhemmat. Ja vihkisormuksena mulla on anoppini äidin sormus.

Vierailija
13/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kateellisia anoppiensa vihaajia taas paljon, kun eivät kestä sitä että joillakin naisilla voi olla miehensä/tulevan miehensä äitiin normaalit välit!

Ap:lle paljon onnea, kun olet saanut oikean helmen anopiksesi!

Vierailija
14/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää tällä disneynyyhkijällä on?

Suloinen, koskettava tarina nuoren naisen ja tulevan anopin herkästä yhteisestä hetkestä joka ravisteli varmaan itse kutakin. Tuli sellainen "vooooi"-tunne.

Sitten tommonen täysin tilanteeseen sopimaton lakoninen kommentti siihen jo hieman herkistyneeseen mielentilaan... :D

Onnea ap:lle kuiteski! :)

Vierailija
15/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka "tuon suurempaa rakkauden osoitusta en osaisi edes kuvitella!" karahti mullekin vähän latteana (ehkä hieman liioteltu?).

Mulla on huippuanoppi (ja appi myös), lapsilla hienot isovanhemmat. Ja vihkisormuksena mulla on anoppini äidin sormus.

mutta en tiedä miten muutenkaan sen muotoilisin, kun anoppi on kuitenkin sen ikäinen, ettei tunteiden näyttämiseen yleisesti ole kovin paljoa kannustettu. Tämä oli todellakin sanaton osoitus siitä, mitä hän minusta ajattelee ja se kosketti minua todella syvästi.

ap

Ja kiitos taas kaikille onnitteluista =)

Vierailija
16/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tunteikkuus iästä ole kiinni. Minun äitini on kahdeksankymmentä ja aina ollut yhtä imelä tyrskijä.