Montako tuntia unta tarvitset yössä vähintään, jotta olisit pirteä koko päivän?
Kommentit (32)
nukun noin 4-6h yösä ja senkin pätkissä ku on tuo pikku-ukkeli joka herättellee öisin :) ja aamulla herrää viien, viimestään kuuen aikaan ylös. sitten ku poitsu alkaa aamu unille herrääki vanahempi lapsukainen. kyllähän näiläki unimäärillä pärijää ku on tekemistä koko ajan nii ei ehi miettiä sitä väsymystä.
Joskus tuntuu ettei 10 tuntia riitä ja sitten kun nukun 14 tuntia niin on jo liikaa...
kellon ympärikin menisi kevyesti. Lasten kanssa mahdoton yhtälö, en muista milloin viimeksi olisin nukkunut edes 8 tuntia putkeen.
Edes? Mä olen nukkunutn yhden kerran 7 tuntia putkeen varmaan viimeisen 15 vuoden aikana. Ei ihmekään että olen aina väsynyt..
kellon ympärikin menisi kevyesti. Lasten kanssa mahdoton yhtälö, en muista milloin viimeksi olisin nukkunut edes 8 tuntia putkeen.
Edes? Mä olen nukkunutn yhden kerran 7 tuntia putkeen varmaan viimeisen 15 vuoden aikana. Ei ihmekään että olen aina väsynyt..
Miksi ihmeessä ojennat marttyyrinkruunua? Luuletko että nautin tilanteestani?? Kunhan totesin että ei ihmekään että olen aina väsynyt kun en nuku täysiä unia koskaan.
on tarkka määrä! Kahdeksan on liian vähän.
yleensä jää 6-7h, ei ehdi mennä nukkumaan ajoissa. Liikaa nukkuminen veltostuttaa miltei yhtä paljon kuin liian vähän...
En ole kyllä saanut nukkua tuota kuin kerran vuodessa yksin hotellissa viimeisten 4 vuoden aikana.
7-8 riittää, jos se on vaan kerran viikossa.