Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahalliin yksin lasten kanssa?

Vierailija
06.05.2011 |

Minulla alkaa kohta äitiysloma ja menisin mielelläni lasten kanssa uimahalliin nyt useamminkin (kohtuu pitkän matkan päässä), mutta ongelmana on se, että isä ei päivisin pääse mukaan.

Meillä on tytöt 2v. ja 5v. sekä poika 8v. En ole koskaan kokenut ongelmaksi vahtia kaikkia lapsiani yhtä aikaa uimassa, mutta ongelma nyt on se että poika 8v. ei enää pääse naisten puolelle. Toisaalta häntä pelottaa ja jännittää tosi paljon mennä yksin miestenpuolelle - pelkää unohtavansa tavaroita, ettei muista miten kaapit toimivat jne.

Nyt mietin sellaista, että ottaisin pojalle koulukaverin mukaan uimahalliin. En vaan tiedä voinko ottaa vastuuta vieraasta lapsesta, koska vahdittavinani ovat myös tyttöni. Oma poikani ui kilparyhmässä ja pärjää ja haluaa siis varmastikin uida (myös) isossa altaassa, minne hänet uskallan ihan hyvin päästää ollessani itse lasten altaassa. Mutta entä sitten tuo kaveri?

Jotenkin kauhean ongelmalliseksi menee kiva uintireissukin vissiin... :-(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös hyvin uiva 7v, joka saa uida yksin isossa altaassa. Mutta mun ja sun lapset onkin poikkeuksellisia ikäluokassaan. Se että puolet ekaluokkalaisistakin saattaa osata uida kyllä, mutta niin välttävästi, että missään tapauksessa heitä ei voi päästää isoon altaaseen yksin uimaan.

Ja kun sinulla on nuo 2 muuta uimataidotonta mukanasi, niin et missään tapauksessa voi ottaa vierasta kenties jotenkuten uivaa poikaa vastuullesi.

Koita saada joku kaverisi mukaan. Tai jos tunnet pojan uimaseurakavereita, niin ota joku heistä mukaan.

Vierailija
2/2 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte kysyä pääsyä sinne, päivällä ei yleensä ole paljon kävijöitä uimahalleissa - vain koululaisuinteja satunnaisesti. Ryhmäpukkari on siitä kiva, että voitte pukeutua kaikki yhdessä. Poika joutuisi olemaan yksin vain peseytymis ja sauna- tiloissa.

-2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän