kilo painosta pois maanantai- aamuun mennessä
miten onnistuu? Voin tehdä ihan mitä vaan että lähtee.
Olen jo muutaman viikon ollut dieetillä mutta tuo olis pakko saada. Ei haittaa vaikka iltapäivällä olis jo takas.
Kommentit (13)
aloitat jo tänään, tippuu ma mennessä useampi kilo.
Juo paljon, mutta sunnuntaista lähtien tankattu vesi näkyy vaa'assa. Rankka liikunta kerää ainakin minulla nestettä. Käy sunnuntaina saunassa. Varmista, että suoli on tyhjä maanantaina.
nutrilettiä osittain. Pitänee yrittää syödä pelkästään nutrilettiä ja nesteitä.
suklaalevyn ja aamulla oli kilo vähempi painoa. Muuten siis laihdutan, mutta mässypäivän jälkeen on AINA paino pudonnut.
Miten ihmisistä tulee tuollaisia? Mitä se kilo auttaa jos saa kuitenkin tulla heti takaisin??? Jos tähtäin jonkun painoluokan kilpailuissa, niin niillähän konstit on tiedossa joilla lähtee useita kiloja muutamassa päivässä...Nesteet pois kropasta niin johan se kilo ja useampikin on ma-aamuun mennessä lähtenyt. Sauno, älä juo äläkä syö hiilareita. Onneksi on elämässä muutakin kun vaa'an tuijottaminen.
Tekemällä joka päivä näin.
Aamupala:
Pussipuuro ja loraus mehukeittoa
lounas:
Jauheliha 100g
vihannes 200g
Raejuusto 2 rkl
välipala:
vihannes 200g
Päivällinen:
Jauheliha tai kana tai kala 100g
peruna 150g tai riisi 40g tai pasta 40g
vihannes 200g
Iltapala:
vehnälese puoli dl ja mehukeitto 150g
Juon vettä paljon ja kahvia kera rasvaton maito.
Lisäksi joka päivä 2-4km hikilenkki rattailla + oma tekemä kotitreeni jossa vatsa, kädet, jalat ja selkälihasliikkeet.
muutaman viikon ja nyt olis tälläinen loppurutistus. Luulen ettei putoa enää kovin nopeasti.
Ja syy tähän miksi pitäis maanantaiksi saada kilo pois on typerä veto miehen kanssa. Mutta palkinto on tavoittelemisen arvoinen. Ei ole vara menettää sitä mitä lupasi.
älä vaan liiku, se kerää nestettä. Pelkästään pusseilla koko päivä.
Terkuin, Sokerinen, jolla 11 päivässä lähtenyt n. 6 kg. Kirjoittelen tuolla Laihdutus-keskustelussa.
LENTOEMÄNTÄDIEETTI !
Se on tuonut mulle avun useampaan otteeseen.
ainakin ennen niillä oli punnituksia ja piti olla laihtunut. Onko enää? Onko edes koko painonvartijoita? Mutta voihan sitä olla joku vstaava tai vedonlyönti kaverin kanssa.
Mutta eikö kilo ole helppo pudottaa lyhytaikaisesti?
Miksi pitäs olla ma kilo vähempi?
enkä aio liikkua. toivottavasti onnistun.
paastoat edellisen päivän tai vedät pelkkää nutrilettia tai vastaavaa vähähiirihydraattista nestettä. vähintään tunti hikiliikuntaa (mieluiten illalla) ja juo paljon vettä.