Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupsahtaneet vaimot

Vierailija
06.05.2011 |

luin tuon mikä naisissa ärsyttää ketjun ja ihmetyttää millä planeetalla vastaajat oikein asuu?

Minä ja kaikki muutkin tuntemani 3-4kymppiset äidit olemme yleensäottean hoikkia tai korkeintaan normaalipainoisia ja nättejä, kauniisti pukeutuneita ja meikattuja - yhdellä on hiukan venähtänyt vatsanahka mutta monella ei edes raskausarpia - saunottu on yhdessä-

harvassa on ne pelätyt rasvatukkaiset ja haisevat maripaitavalaat joiden kainalokarvat tursuaa hihansuista, mistä niitä oikein tupsahtaa vauvapalstalais-miesten vaimoiksi?

En tunne yhtäkään joka sopisi kuvaukseen, (mahdanko olla edes elävänä sellaista nähnyt) eikä tuntemistani kukaan ole mitenkään pinnallinen tai pakkomielteinen ulkomuotonsa suhteen, mutta tykätään sievistä vaatteista niinkuin kaikki naiset :-) kukaan meistä ei harrasta mitään kohtuutonta kuntosalirääkkiä (max. kerran viikossa) tai jatkuvia kauneushoitoja, kalliita kauppoja tms. on paljon kivempaa käydä baareissa/pitsalla/leffassa....

Kirjoitteleeko tänne joku 2-3 katkeroitunutta tyyppiä jotka on stereotyyppivalaan saaneet verkkoihinsa vai millä nuo kaikki kommentit muuten selittyy?

Vastanneet naiset vois sitäpaitsi katsoa peiliin vähän rehellisemmin, onko ne tissit oikeesti tosiaanki NIIN riippuvat ja maha NIIIN kauhee, ja onko 160cm pitka 62kg painava OIKEESTI muka lihava - ettei vain ois jääny vielä vähän ylikriittistä teiniasennetta, että emmää voi ikinä olla alasti kun "toinen tissi on ainaki sentin isompi ku toinen"

Kaikilla äitikavereillani sitäpaitsi riittää tarjokkaita miehiä (muuallakin kuin baarissa)tuttuja ja tuntemattomia, joten kyse ei ole siitä että ainoastaan kuvittelisin meidän olevan vielä varsin kelvollisia miestenkin silmissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puhdas, hiukset kivasti, kevyt meikki, tuoksuu hyvältä ,pukeutuu itselleen sopivalla tyylillä, kuntoilee, niin nainen on tyytyväinen itseensä. Se näkyy ulos päin eli miellyttää kanssaihmisiäkin.

Sama pätee miehiin: puhtaat vaatteet, peseytyminen, hiukset leikatut, urheilullinen olemus.

Turhamaisuutta ovat rakennekynnet, hiuslisäkkeet, silikonit, lävistykset ja muu ekstra.

Jos joku niitä tarvitsee itsetuntonsa kohotukseen ja pärjää elämässä niitten avulla paremmin, niin suotakoon se heille.

Vierailija
22/23 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missinmittainen, mutta mielestäni viehättävä ja miellyttävä kaiketi muutoin.

Rupsahtanut vartaloni saattaa olla, olenhan odottanut neljä lasta, synnyttänyt heidät, imettänyt heitä, ja vanhentunut vuosien saatossa.

Pakko kait sen on jotekin näkyä, eletty elämä nimittäin ;-)

Mutta juurikin nuo 22:n mainitsemat seikat jokaisen ihmisen, miehen tai naisen, olisi mielestäni hyvä muistaa.

En ole pinnallinen, mutta hirvittävän usein näen naisia (ja miehiäkin) hiukset rasvaisina ja roikkuvina "hevosenhäntinä", kulahtaneet vaatteet päällä.

Enkä tarkoita kalliita merkkivaatteita, vaan ihan normihintaisillakin vaatteilla saa hiukan siistimpää lookkia aikaan, jos vaan viitsii vähän nähdä vaivaa itsensä ja kumppaninsa eteen.

Meitä on moneen junaan, mutta itse ainakin tykkään laittautua päivittäin edes vähän, itseni ja miehenikin iloksi.

Vaikka kotiäitinä olenkin.

t. nainen, miltei 40 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei viitsi pitää itsestään huolta. Kyllä kropasta huolta pitäminen on mulle ainakin itsestäänselvä asia. Olen jo teini-iässä sen omaksunut. Vain kehuja on tullut naisilta. Olen jo naimisissa mutta en silti lopeta urheilua. Myös naisen pitää mun mielestä pitää itestään huolta salilla käymällä ja syömällä oikein yms. Selityksiä aina löytyy laiskoilta ihmisiltä. Vaikka olis kuinka äiti ja synnyttänyt, ei se ole mikään selitys että ei ole kunnossa. Kyl se keho kuntoon ja terveeksi saadaan salilla ja lenkillä yms. Arvostan silti naisessa myös paljon sisintä ja luonnetta, mutta kumpikin on tärkeää.T:30vuotias mies