Kun Nainen läsähtää
Niin. Sinä ihanainen johon rakastuin. Hoikka ja hyvännäköinen. Mentiin naimisiin. Teit lapsia. Sitten järkytys,et huolehtinut itsestäsi ja lihoit kuin sika.Nyt et todellakaan kiihoita minua seksuaalisesti. Täytyy mennä nuoriin ja kauniisiin vieraisiin.
Kommentit (9)
Tapasin sinut, olin hoikka ja hyvännäkökäinen. Mentiin naimisiin ja tehtiin yhdessä lapsia. Väsyin ja paikkasin väsymystä (ja raskauksien ja imetysten aiheuttamaa nälkää) syömällä ja lihoin kuin sika (=kymmeniä kiloja). Mutta seksuaalisuuteni voi paremmin kuin koskaan aikaisemmin ja mieheni edelleen pitää minua kauniina, rakastaa minua ja haluaa sängyssä. Ja mies saisi kyllä niitä nuoria ja kauniita myös, jos haluaisi, ei ole itse 'läsähtänyt'. Jos pelkkä rupsahtaminen karkottaa rakkauden, onko se koskaan rakkautta ollutkaan?
kohottamaan olematonta egoasi.
Nainen on vain kuori sinulle, hänen ajatuksillaan ja tunteillaan ei ole merkitystä.
Toivottavasti tuo nainen näkee, mikä olet ja hankkiutuu sinusta eroon.
Mikä jäi epäselväksi? raskaus ja synnytys ei ole mikään syy olla huolehtimatta itsestään tämän jälkeen. Itseasiassa se on petokseen rinnastettavaa. On petos ja loukkaus aviomiestä kohtaan antaa itsensä rupsahtaa.
..." teit lapsia" ?????????? TÄH!?!?!?!?!
Muissa ihmissuhteissa se voi sitä olla(lapset, sisarukset, vanhemmat) mutta seksuaalisessa suhteessa asia ei välttämättä ole niin. Ja jos on, silloin kai voi sanoa olevansa suhteessa SEN OIKEAN kanssa. Suurin osa ei ole. Silloin muutkin asiat merkitsevät kuin henkilökemiat.
Jos rakkaus on kiinni ulkonäöstä, niin kovin on ollut ohutta se rakkaus. Mitäpä jos itsekin vanhenet?
Surullistahan tuo on että miehille tuo visuaalinen puoli on tärkeä. Naisille toki myös mutta vaikuttaa lisäksi niin paljon muutakin että virittyy valmiiksi sekstailuun.
Se taisi jäädä epäselväksi sinulle, ettei vaimosi ole yksin tehnyt niitä lapsia vaan yhdessä sinun kanssasi. SINUN lapsiasi kantamalla hänen kehonsa on 'läsähtänyt'.
Mikä jäi epäselväksi? raskaus ja synnytys ei ole mikään syy olla huolehtimatta itsestään tämän jälkeen. Itseasiassa se on petokseen rinnastettavaa. On petos ja loukkaus aviomiestä kohtaan antaa itsensä rupsahtaa.
..." teit lapsia" ?????????? TÄH!?!?!?!?!
Teki lapset. Lapset tehdään pääasiassa raskaanaolemalla ja synnyttämällä. Siittäminen on piece of cake.
Se taisi jäädä epäselväksi sinulle, ettei vaimosi ole yksin tehnyt niitä lapsia vaan yhdessä sinun kanssasi. SINUN lapsiasi kantamalla hänen kehonsa on 'läsähtänyt'.
Tais muutamien mammojen omatuntoon kalahata!
Tiedän että ei sitä lasten tekoon lässähdä, ehkä vain vähäksi aikaa lapsen syntämän jälkeen (0,5- 1 vuotteen) Paino putoaa aivan taatusti takasin! tietysti rinnat ja vatsa nahka ei palaudu ihan normaaliksi. Olen tavanut muutaman vanhemman naisen (yli 43 ) jolla rinnat ja kroppa kestää nuoremman ihmisen kanssa vertailun vaikka on synnyttänyt pari kertaa!
Kyllä tää sama pätee miehillä!!!
Olet sitä mitä suuhusi laitat! (ja sieltä nielet alas ;) )
niin kovin on ollut ohutta se rakkaus. Mitäpä jos itsekin vanhenet?