Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi lukekaa, millainen synnytyskertomus!

Vierailija
05.05.2011 |

http://nannapeppina.blogspot.com/2011/05/synnytyskertomus.html

Harvoin nauran synnytyskertomuksia lukiessani. Tukihenkilö meikkaa ja kiinnittää irtoripsiä synnyttäjän ollessa suihkussa, kätilö tuo vauvakärryjä yms. :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiennyt, pitäskö itkä vai nauraa. "Eiks täällä ole mitään ruokatarjoilua?"

Vierailija
2/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tukihenkilö oli näemmä se viime BB:ssä ollut Mari... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on varmaan edennyt tosiaan noin miten hän kirjoittaa, musta on hienoa että siitä on tehty tommonen "hauska" myös :D et lisäilty noita lauseita mitä siel on sanottu, ja noi kirosanakohdat on ihan huippuja! heh

Vierailija
4/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ei kyllä naurattanut yhtään. Lähinnä säälitti, ja nolotti tuon äidin puolesta. :/

Vierailija
5/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua ei kyllä naurattanut yhtään. Lähinnä säälitti, ja nolotti tuon äidin puolesta. :/

Vierailija
6/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain surullinen ja hiukan kateellinen olo, kun joillain on noin hyvä ystävä (Mari) ja läheiset välit omiin vanhempiinsa...

Vierailija
7/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää syitä, miksi en lue näitä tyhjäpäiden blogeja..

Vierailija
8/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuosta äidistä tuntuu lukea myöhemmin kirjoituksiaan? Onkohan hänestä vielä 10 vuoden päästä hauskaa, että on vittuillut kätilölle jne. Vai onkohan hän niin ikiteini, että jatkaa samaan malliin?

t. tylsimys

Vierailija
9/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, et istukka vedetään jostain ihme narusta :D

Vierailija
10/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä edes hymyilyttänyt.

Vierailija
11/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikuttaa lupaavalta, tunnolliselta äidiltä (lueskelin muitakin juttuja). Tietysti lapsellisuus on tosi räikeää, mutta jokainen on omanlaisensa ja ihan hyvä ettei yritäkään olla mitään muuta tai esittää "kypsää" ja "aikuista" ja "vakavasti otettavaa". Synnytyskertomus vaikutti todella aidolta eikä sitä oltu väritetty millään "maailma pysähtyi ja lapseni täytti sisimpäni äidinrakkaudella" kliseillä.

Rohkea tyttö, kun uskalsi nuorena naisena pitää lapsen huolimatta siitä, että isä jättäytyi pois koko vanhemmuus touhusta...

Vierailija
12/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuosta äidistä tuntuu lukea myöhemmin kirjoituksiaan? Onkohan hänestä vielä 10 vuoden päästä hauskaa, että on vittuillut kätilölle jne. Vai onkohan hän niin ikiteini, että jatkaa samaan malliin? t. tylsimys

Minä, joka oon normaalisti niiin siisti suustani, päästelin kyllä kätilölle ihan täyslaidallisia, kun tuntu, etten ihan oikeesti jaksa. Siinä tilanteessa ihan tosissaan kuvittelee, että se on kätilön vika, kun mitään ei tapahdu. Kyllä jo seuraavana päivänä pyysin kätilöltä anteeks ja hän vaan naurahti, että ei synnyttäjän tehtävä ookaan kohdella kätilöä nätisti, vaan pitää huolta itsestään ja pitää omia puoliaan :).

Vierailija
13/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti mitä on. Enemmän ihmetti jotkut muut jutut kuten abortti ja silti uudestaan vahinkoraskautuminen yms. mikä on jotenkin vähän harmi.

Lisäksi se,että raskausdiabetes oli hoidettu vähän niin ja näin,koska on "sokeririippuvainen" vaikuttaa oikeesti lapselliselta

Vierailija
14/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommonen ipana nyt sit tekee mukuloita. Voi lapsi raukka :( ne varmaan meikkaa senkin heti 2kuukuatisena.

Vierailija
15/16 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tuota blogia ehkä siksi kun sain itsekin lapsen 18-vuotiaana.

Lapsen isä sanoi, ettei ole valmis isäksi. En ajatellut olevani mitenkään rohkea vaikka päätin pitää lapsen.

Vierailija
16/16 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ihan normaalilta synnytyskertomukselta kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme