Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko paniikkihäiriöstä parantua?

Vierailija
05.05.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme voi antaa kenellekään sellaista lupausta, että psyykkinen sairaus paranisi automaattisesti rukoilemalla. Psyykkisistä ongelmista kärsiviä ei myöskään tule syyllistää siitä, että heidän uskonsa on jotenkin heikompaa, jos eivät parane.

[/quote]

Totta on että kaikki eivät parannu mutta jos huudamme Jumalaa apuun niin ainakin olemme oikealla tiellä ja jos kaikkia muita keinoja on käytetty niin kannattaa kuitenkin rukoilla.Jumala tekee ihmeitä.

Vierailija
2/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parantunut. Minulla oli yläasteiässä paniikkikohtauksia, joskus 14-16v, ja kun täytin 17v ne loppuivat. Sen jälkeen ei ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelen lukemiseksi kirjaa: Joustava mieli. http://sites.google.com/site/joustavamieli/

Erittäin hyvä kirja, jossa hyviä käytännön ohjeita.Vaikka kirja ei suoranaisesti käsittele paniikkihäiriötä niin siitä saa paljon apua asioihin suhtautumiseen ja muutenkin elämään ahdistuksen, väsymyksen, masennuksen tai minkä tahansa mielen"häiriön" vuoksi.

Itselleni se on aukaissut tien parantumiseen ja suhtautumiseen asioihin.

Vierailija
4/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden verran oli paniikkiä. Onneksi oli hyvä lääkäri joka kuunteli ja auttoi, otti minua vakavasti. Tietysti pillereitä sain kans

Vierailija
5/7 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalle jää lieviä oireita ja osalle tauti kroonistuu ja haittaa elämää paljokin. Hoitoon kannattaa hakeutua nopeasti, jotta taudin kroonistuminen voitaisiin estää. (jos estäminen ylipäätään on mahdollista, en osaa sanoa).

Itse en ole parantunut. on myös todennäköistä, että jos on saanut paniikkikohtauksia jossain elämänsä vaiheessa, on alttiimpi saamaan niitä myös jossain myöhäisemmässä vaiheessa, jos elämässä tulee jokin kuormittava vaihe.

Vierailija
6/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin vähentyny sen jälkeen kun en oo ollu töissä, en sitten tiedä tulisko takasin kun palaan joskus työelämään..

Toivottavasti ei..

kyllä luulisin että voi parantua

Vierailija
7/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoisille ja muillekkin niin kokeilkaa seuraavaa vaikka tuntuisi naurettavalta ja hölynpölyltä: kädet ristiin ja sanokaa "Jumala jos edes olet olemassa niin auta minua." Voit yllättyä mutta vain positiivisesti

emme voi antaa kenellekään sellaista lupausta, että psyykkinen sairaus paranisi automaattisesti rukoilemalla. Psyykkisistä ongelmista kärsiviä ei myöskään tule syyllistää siitä, että heidän uskonsa on jotenkin heikompaa, jos eivät parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä