Lieksa tyrmää ajokorttihuhut?–?jokainen maksaa itse
Kommentit (36)
Muuttotappiokunta taitaa olla muutenkin.
luulisi nyt oltavan edes iloisia että sinne joku haluaa tulla.
joltain serkun miehen kumminkaimalta kuulemaansa huhua. Esitti sen faktana ja niin se lähti sitten taitamattoman toimittajan jutusta elämään tosiasiana. Näinhän nää jutut pienillä paikkakunnilla aina leviää. Joku aivan päätön juttu voi hetken päästä olla ihan silkkaa faktaa ja sitä ei muuta enää mikään. Aina on niitä jotka sanoo, että totta se on koska meidän Sirkka niin sanoi, Sirkalle sen taas kertoi Kaarina joka oli sen kuullut Heikiltä.
tarkoitushakuisesti otti kuvaan vain haluamansa asian, niinkuin se olisi toimittajan faktaa, ei edustajan toimittajalle sanomaa.
Hyvä persut. Taas sataa persukriitikkojen laariin.
mun serkun vaimo on Kiteellä töissä, ja mamuille maksetaan sen ajokortin lisäksi vielä ihan uusi autokin? Ei juma, pitää äänestää ensi kerralla persuja, että puuttuisivat tähänkin epäkohtaan!
esim. nuo sijoitetut lapset, vankilasta vapautuvat jne.
venäläiset jotka on vanhainkodissa töissä ja lääkäreinä. Ja palkalla saa auton. Kylän uusin auto on vuodelta 2001 ja se kyllä kuuluu Holopaisen reinolle!
samalla mutupohjalla sitä nappia siellä Eduskunnassakin painellaan.
On se vaan mukavaa, kun omista asioista on demokratian nimissä päättämässä ihmisiä, joiden älykkyys ei yllä edes ala-asteikäisten tasolle.
Kuka haluaa samaistua hakkaraisiin kun oikeasti asiasta voisi jutella tiedolla ja ratkaisten ongelmat.
Teille tärkein ja pääasiallisin asia elämässä on peesailla muiden yleishyväksyttyjä mielipiteitä.
Te ette lainkaan ajattele, ettekä ymmärrä, sitä, että jonkunhan tämä asia piti ensin nostaa esille ja kirjoittaa siitä raflaavaan sävyyn, jotta se huomattaisiin.
Mestariviittauksella tarkoitat kai Halla-ahoa? Jos ei Halla-ahoa ja Scriptaa olisi, te ette istuisi tässä tänä päivänä ja keskustelisi maahanmuutosta. Te olisitte täysin ulalla koko potentiaalisesta ongelmasta, sillä asiasta ei käytäisi yhteiskunnallista keskustelua tässä laajuudessa, mitä siitä nyt keskustellaan.
Ps. Meitä Perussuomalaisten äänestäjiä oli varmasti ihan jokaisesta yhteiskuntaluokasta, miehiä ja naisia, akateemisia ja työläisiä, oikeistolaisia ja vasemmistolaisia.
ilmaiseksi ajokortin, 6000e/kk asuntolainan maksuun ja sen päälle 3000e ruokaan!!!!!!!!
repikää siitä!
Ja ne saa myös lentolupakirjan, jos ne sanoo että haluaisivat somaliaan tapaamaan sukulaisiaan.
Ajatelkaa nyt!! kaikilla sukuloijilla omat lentolupakirjat!!!!
Ei helvetti tätä Keravan sossua.
Mielenkiintoista paskanjauhantaa näiltä pikku-vasureilta ja hengenheimolaisilta.
Toisaalta mitä muutakaan voi olettaa.
Tästä asiasta on keskusteltu toisaalla ja käynyt ilmi että useampi turvapaikanhakija SIIS ON AUTOKOULUSSA. No, miten tälläinen turvapaikanhakija sitten oikein maksaa, sanotaan esim. 2500 euroa maksavan autokoulun ?
Minä käyn töissä eikä minullakaan ole suoraan tuollaisia rahoja noin vain antaa. Tuskin ne autokoulut ilmaiseksi ketään kouluttavat.
Todellisuudessa tapahtuu siis niin, että esim. puoli vuotta Suomessa olleelle somalille kustannetaan veronmaksajien rahoilla ajokortti. Se on ihan sama mikä taho sen maksaa, KOSKA JOKATAPAUKSESSA ULKOMAANPELLE EI SITÄ OMALLA TYÖLLÄÄN MAKSA. KUN SILLÄ TURVANPAIKANHAKIJALLA EI OLE SITÄ TYÖTÄ, MISTÄ SAISI SEN 2500 EUROA TAI MITÄ SE ONKIN.
Sukua asuu Lieksassa ja ainakin he puhuivat ehkä noin vuosi sitten tästä maahanmuuttajien autokoulusta. Eli uskoisin, että he ihan oikeasti ajavat ajokortin. Ja totuushan on, että eivät he ole voineet ehtiä itse tienata noita rahoja.
Mikä oli vielä mielenkiintoisempaa, niin huhujen mukaan ensimmäinen ajo-opettaja oli nainen. Maahanmuuttajamiehet eivät kuitenkaan suostuneet ottamaan käskyjä vastaan naiselta vaan ajoivat juuri siihen suuntaan kun itse halusivat. Mistä johtuen tehtävään vaihdettiin mies. Onkohan tässä huhussa mitään todellisuusperää?
Minä asun Lieksassa ja käsittääkseni täällä ei ole vastaanottokeskusta. Mamut on muuttanu tänne ihan oma-alotteisesti, kun täällä on paljon tyhjiä asuntoja (tai siis oli)
Sitten on toki pienehkö tukikoti mamunuorille, mutta nekään ei taida olla turvapaikanhakijoita.
Kuka haluaa samaistua hakkaraisiin kun oikeasti asiasta voisi jutella tiedolla ja ratkaisten ongelmat.
Teille tärkein ja pääasiallisin asia elämässä on peesailla muiden yleishyväksyttyjä mielipiteitä. Te ette lainkaan ajattele, ettekä ymmärrä, sitä, että jonkunhan tämä asia piti ensin nostaa esille ja kirjoittaa siitä raflaavaan sävyyn, jotta se huomattaisiin. Mestariviittauksella tarkoitat kai Halla-ahoa? Jos ei Halla-ahoa ja Scriptaa olisi, te ette istuisi tässä tänä päivänä ja keskustelisi maahanmuutosta. Te olisitte täysin ulalla koko potentiaalisesta ongelmasta, sillä asiasta ei käytäisi yhteiskunnallista keskustelua tässä laajuudessa, mitä siitä nyt keskustellaan. Ps. Meitä Perussuomalaisten äänestäjiä oli varmasti ihan jokaisesta yhteiskuntaluokasta, miehiä ja naisia, akateemisia ja työläisiä, oikeistolaisia ja vasemmistolaisia.
Koskaan en ole Halla-ahon tuotoksia käynyt lukemassa. Hänen ajatuksensa ovat tulleet selviksi haastatteluissa.
Halla-aholla ei ole mitään tekemistä asiallisen maahanmuuttokeskustelun kanssa. Ja hän ei todellakaan ole se henkilö, joka on nostanut pinnalle asiallisen ja faktoihin perustuvan keskustelun.
Mutta sun mielestä on ilmeisesti asiallista keskustelua, kun toivoo mamujen raiskaavan poliitikon?
Hyvin on sutkin aivopesty.
venäläiset jotka on vanhainkodissa töissä ja lääkäreinä. Ja palkalla saa auton. Kylän uusin auto on vuodelta 2001 ja se kyllä kuuluu Holopaisen reinolle!
Kylä mun serkun vaimo TIETÄÄ! Taas ois persille töitä! Onneks sielä on se yx, joka ei oo käynynnä perskoulua loppuun, ni ymmärtää hoitaa asiat oikein!
Minä asun Lieksassa ja käsittääkseni täällä ei ole vastaanottokeskusta. Mamut on muuttanu tänne ihan oma-alotteisesti, kun täällä on paljon tyhjiä asuntoja (tai siis oli)
Sitten on toki pienehkö tukikoti mamunuorille, mutta nekään ei taida olla turvapaikanhakijoita.