Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhitaja sanoi, että naisen pitäisi säilyttää

Vierailija
20.03.2011 |

sama paino, kuin on painanut 23-vuotiaana. Oletko onnistunut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 10kg lihavampi 23-vuotiaana.

Vierailija
2/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin 23 vuotiaana 90 kg ja painan edelleen. Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän, paljonko painan, kun neuvolassa punnitaan. Housujen koko on kuitenkin suurentunut, joten tuskinpa painan saman verran.

Mä en usko tuollaisiin yleistyksiin, uskon siihen, että ihmisen terveys on vähän kokonaisvaltaisempi asia kuin paino. Esim. 23-vuotiaana en juuri harrastanut liikuntaa ja söin aika huonosti, nyt on asiat toisin.

Vierailija
4/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
5/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 23 vuotiaana vielä anoreksia-vaihe päällä ja 170 cm pitkänä painoin silloin about 36 kg. En todellakaan halua.

Nyt 57 kg ja myönnettäköön että pari kiloa voisi olla vatsasta pois mutta muuten olen tyytyväinen :-).

Ei aikuisen naisen pidä painaa jotain tyttöiän painoa koko elämänsä.

Vierailija
6/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti koulutettuja ja suoraan sanottuna yksinkertaisia (monet) terveydenhoitajat on... Itsekin olin ihan ylipainon rajalla 23-vuotiaana, kiitos mieluummin olen laihempi, kuten nyt 40-vuotiaana. Mika kuolematon sutkautus ap:n terkkarilta...

Vierailija
7/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä painan kymmenisen kiloa enemmän. Edellisestä raskaudesta jäi kolme kiloa, joita en nopeasti alkaneen toisen raskauden jälkeen ehtinyt karistaa. Muuten olen ollut aika samoissa painolukemissa.Olen nelikymppinen.

Vierailija
8/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein näillä palstoilla. Katsokaapa yleistä katukuvaa! Parikymppiset ovat yleensä selvästi hoikempia kuin keski-ikäiset. Siitähän tässä on kysymys, eli nuoruuden ihannepainon säilyttämisestä.

Vierailija
9/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa sama tilanne, että olin 23-vuotiaana vielä selkeästi liian laiha. Olen 165 ja painoin 48-50 kg.

Mä aloin olla vasta n. 30 iässä sopivassa mitassa ja olen sen jälkeen painanut n. 58-60 kg. Kaksi lasta synnyttänyt ja kolmatta odotan. Yksi masennuslääkekuurikin takana, jolloin paino nousi.

Nyt olen 38 ja toivon, että pysyn lopun ikääni tuossa himpun alle 60 kilon painossa.

Vierailija
10/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda =)mä en liikkunut yhtään sen ikäsenä...nyt olen himoliikkuja vaikka olenkin ylipainoinen ..muista että myös th voi olla syömishäiriöinen.....itelläni traumat thsta ala-asteella joka sanoi mua lihavaksi.Jälkeenpäin tajusin että tää nainen oli pelkkää luuta,suorastaan hirvee,ihan lauta,reidet luuta ja naama ihan luuta vaikka oli ehkää joku 35 v silloin.ei anneta sairaitten ihmisten vaikuttaa !!tärkeintä iloinen mieli,päivittäinen hyötyliikunta ja terveellinen ravinto =)

Vierailija
11/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 33.

Vierailija
12/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoa oli vain 48kg! Nyt olen 33v ja painoa 54kg joka on paljon parempi mutta liian vähän sekin.

Vierailija
13/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on "hiukan" ylipainoa (68kg). Varmaan sopiva olis jotain 55 kg.

Vierailija
14/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhenevan naisen estrogeeni, jota varten tarvitaan vähän rasvakudostakin? Hyvin laihoilla on myös luukatoa enemmän.

Vierailija
15/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin voin sata kertaa paremmin. Silloin en liikkunut. Nyt säännöllinen hikiliikunta on mulle aivan henkireikä.

Ei kannata tuota sutkautusta pistää terveydenhoitajan koulutuksen piikkiin. Kyse ihan terkan omasta ajatusmaailmasta, joka näemmä vailla logiikkaa =).

Terkuin yks terkkari

Vierailija
16/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin silloin 70kg ja nyt 6v. myöhemmin painan 70kg (olen 162cm pitkä, joten painoa vois olla reilusti vähemmän)

Vierailija
17/17 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan painaa jopa kilon pari vähemmänkin. Nyt ikää 43 vuotta, hoikka siis edelleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi