Mitä "korjauksia" olet ottanut itsellesi?
Tiina Jylhän ohjelmaa seuranneena olisi kiva tietää onko nuo toimenpiteet noin yleisiä kuin tuossa ohjelmassa annetaan ymmärtää? Onko sulla silikonirinnat? Tai täytetyt huulet? Silotetut rypyt? Ja ennenkaikkea paljon olet maksanut niistä ja oletko tyytyväinen?
Kommentit (14)
En tiedä lasketaanko se näihin. :)
Sellainen mulle jäi kun laihdutin 30 kg. En katsoisi sitä kyllä ihan ton tyyppiseksi kauneuskirurgiaksi, koska roikkuvasta mahanahasta on ihan fyysistäkin haittaa.
Mutta se ei taida olla ihan kauneuskirurgiaa... :-)
Kun en malta kasvattaa, ei taida ihan olla korjauksiin kuuluva.
silmien laserleikkaus tehty reilut 10v sitten. Botuliinia otan pari kertaa vuodessa, mutta mitään täyteruiskeita tms en käytä.
Luomien poistoja, tatuoinninpoisto, arpien hionta. En tunne oloani kovin muokatuksi ;)
Myös hampaiden valkaisuun haluaisin mennä.
Onko joku ottanut kuoria hampaisiin? Se taitaa olla todella kallista lystiä?
7 lisää että maksan 420€ kolmen alueen botox-hoidosta ja olen erittäin tyytyväinen.
Unohtui tuosta ekasta viestistä.
hiusten ja kulmien värin korjaus =)
Mahan voi operoida, mut ei oo rahaa ja uskallusta.
Ja sitten kakkosena sen ultraäänirasvaimun jenkkakahvoihin ja reisiin. Muuta ei tule mieleen. Rinnat on pienehköt, mutta pystyt. En kaipaa isompia. Naha roikkuu mahasta hiukan, mutta sekään ei häiritse.
Noita hampaita aionkin fiksailla heti, kun palaan töihin... kotihoidontuella ei ole varaa upottaa viimeisiä pennosia siihen. Hampaat on kellertävät ja hymy ei ole tasainen, vaikka siedettävä nytkin.
Ihan ekana menisin vatsan rasvaimuun ja vatsanahan kiristykseen. Roikkuville luomille haluaisin myös tehdä jotain. Haluaisin myös korkeamman poskipäät ja kiinteät rinnat.
Korjauksia olen ottanut vain pimppiin.
Synnytyksessä se tuhoutui aivan tohjoksi ja sitä on nyt kursittu pari kertaa.
Korjauksia olen ottanut vain pimppiin. Synnytyksessä se tuhoutui aivan tohjoksi ja sitä on nyt kursittu pari kertaa.
Oletko saanut niitä kunnalliselta puolelta vai oletko ollut yksityisellä?
kukaan ei oo ottanut mitään? Niin vähän ajattelinkin!