Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5-vuotias heräilee kiukkuisena/vihaisena öisin?Joku häiriökö?

Vierailija
05.05.2011 |

Eli siis lapsi joinakin öinä saattaa herätä yhtäkkiä ja on aivan kuin "hereillä", ja alkaa kinuamaan vaikkapa jotain lelua. Tavallaan itkunsekaisesti vaatii vaikkapa jotain lelua itselleen, kärttyisenä saattaa paiskata jonkun tyynyn sängystä jne.. ja kohta jo nukkuu uudestaan. Voiko olla normaalia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

levollinen poika alkoi samassa iässä heräilemään öisin ja vaatimaan leluja tms. Oikeasti siis nukkui koko ajan, vaikka tuntui olevan hereillä. Tuo vaihe meni ohi muutamassa viikossa. Ei kai siinä auta muuta kuin silitellä lasta ja todeta, että nyt on yö, aamulla sitten jatkat leikkimistä.

Vierailija
2/3 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun aikaa. Heräsi joko huutamaan yöllä(ns.kauhukohtaus) tai sitten nousi istumaan ja alkoi vaatimaan asioita. Täysin unessa vaikka silmät oli auki.

Onko lapsesi levoton nukkuja? Entä vanhemmat? Minä olen itse nimittäin pienenä ollut unissakävelijä ja luultavasti oma poikani nyt on samaa mallia.

Joskus menee paremmin yöt joskus huonommin. Koittakaa vaan olla huomioimatta ja jos tarvitsee puuttua ts.laittaa nukkumaan tehkää se ilman häslinkiä. Mitään seurustelua ei kannata alottaa eikä kysyä mitä hän pöpisee sillä riski lapsen heräämiseen on suuri ja siinä menee sitten hyvinkin koko yö ennenkuin palaa nukkumaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on ollut levoton nukkuja muutenkin. Oli kausi, jolloin tosiaan heräili yöllä ja saattoi itkien huutaa lihapiirakkaa :-DD tai jotain tavaraa. Rauhoittui sitten nukkumaan.

Uskon, että näkee eläväisiä unia. Itsekin olen ollut unissakävelijä ja -puhuja, taitaa periytyä lapsilleni myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan