Tiuskaisin vahingossa tänään pikkutytölle kaupassa
ÄÄh, mä olen ihan kamala ihminen. On vaan niin kamalat kaks päivää tässä ollut. Rakas serkkuni kuoli eilen syöpään ja en ole nukkunut oikein, itkenyt vain. Lisäksi olen raskaana rv 10. Sekin tekee jo paljon. Olin tulossa jumpasta, hikisenä ja haisevana, pidättelin itkua koko reissun ajan, luulin että jumppa tekisi hyvää.
No päätin sitten käydä kaupassa kun meiltä on kauppaan 20km niin ei viitsi erikseen lähteä, sen takia menin haisevana kauppaan. Noh, kassajonossa ollessani 3-4v pikkutyttö ajoi päälleni ostoskärryillä. Jotenkin säikähdin ja väsyneenä tokaisin: "Auts. Pikkusen vois varoa!". Jotenkin kuulostin vähän tylyltä ja taisi pikkuinen säikähtää. Ei sanonut mitään, eikä äitinsäkään joka olikin yhtäkkiä vieressä.
Luulin jotenkin että se tyttö tuli tahallaan päälle, myöhemmin tajusin että vahinkohan se oli. Ja säikähti varmaan kun vieras akka sitten sano noin "pahasti". Jotenkin jäi niin paha mieli. Että jos tytön mutsi on palstalla, niin anteeksi!
Kommentit (10)
Minä tiuskaisen joka kerta, jos lapsi ajaa kärryillä päälle ja varsinkin jos vanhempaa se ei kiinnosta lainkaan.
Hyvä vaan kun säikähti.
mutta koetas tokeentua siitä, ja mennä lepäämään, suremaan tms, tämä ei ole nyt hyvä paikka sinulle.
*myötätuntoa*
ite oon joskus luullu et omat törmäilee ja niille ärähtäny.. ja kattonu taakse vihasesti, niin joku umpiouto lapsi siellä ollu..
Kyllä mä ainakin kaupassa ollessani katson oman lapseni perään ettei säntäile sen pikkukärrinsä kanssa ihmisten päälle. Ihan oikein sanoit.
Menin täysin sanattomaksi kaupassa kun vieras pikkupoika löi täysin yllättäen minua reiteen. Lapsen äiti katseli pitkästyneenä vieressä eikä sanonut sanaakaan. Olisikin tullut kunnon ryöpytys refleksinä.
kyllä musta useinkin näyttää, että tekis varmaan hyvää jos joku vieras ärähtäis vähän enemmänkin kakaroille, jotka eivät osaa käyttäytyä kaupassa, kun ei vanhemmistakaan ole kasvattamaan..
mä kerran tiuskasin junan vessan oven läpi kun joku rynkytti ovea vähän väliä. Kyllä harmitti kun tulin ulos ja näin, että kyseessä oli taapero. Ei oneksi näyttänyt säikähtäneen.
Et tehnyt mitään väärää, yritit kasvattaa.
Jos minun lapseni olisi niitannut jotakuta ostoskärryllä olisin pahoitellut tapahtunutta tai jopa lapsi itse olisi pyytänyt anteeksi.
synninpäätöstä! jäi vaan harmittamaan kun se tyttö katto sitten mua monta kertaa säikähtäneenä, sitten yritin viimeisillä voimillani hymyillä ja siitäkin taisi tulla irvistys.. :(