Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroahdistustako?

Vierailija
04.05.2011 |

Vauva 6kk on alkanut käyttäytyä...ööö...erikoisesti? Jos vauvaa hoitaa/pitää sylissä joku muu kuin minä, hän on ihan tyytyväinen, kunhan minä pysyttelen pois näkyvistä. Jos vauva näkee minut, alkaa kauhea huuto, joka loppuu vasta, kun otan itse vauvan syliini. Ei ainakaan tyypillistä eroahdistusta kai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hahmottaisi jonkun, tunnistaisi ihmiseksi ja äidiksi.

Vierailija
2/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei näe kovin pitkälle, mutta että vauva ei hahmottaisi ja tunnistaisi ihmiseksi ja äidiksi... Ei mene läpi.

Tämä on toistunut liian monta kertaa ollakseen sattumaa. Voihan vauva tunnistaa minut äänestä tai jostain muusta asiasta, mutta tunnistaa joka tapauksessa ja tajuaa, että olen paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kuulostaa eroahdistukselta. Ja siltä, että lapsella on turvallinen kiintymyssuhde.

Vierailija
4/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pitkän matkan päästä ulkona tai kotona asunnon toisesta päästä medän vauva ainakin tunnistaa sekä äidin että isän. Kun ulko- ovi aukeaa hän heti kurkkaa kuka tuli, jos on vieras, jähettyy paikoilleen, jos isä lähtee hurjana kontaamaan luokse. Matkaa n. 9m minkä ainakin näkee!

Voi olla eroahdistusta, meidän avuva nyt on ollut vasta kerran mummolassa hoidossa, mutta siellä älkoi itku kun tulin hakemaan tunnin hoidon jälkeen, muuten oli mennyt ok.

Vierailija
5/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiintyneet lapset käyttäytyvät juuri noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme