Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun serkkuni luulee olevansa joku malli.

Vierailija
04.05.2011 |

nyt lisännyt facebookiinsa "malli"kuviaan. on siis käynyt mallikurssin josta on itse maksanut. ei ole kuitenkaan palkkatyönä mallin töitä koskaan tehnyt.

kuvien seassa on myös hänen alastonkuviaan joissa ei kuitenkaan näy mitään kriittistä.

hiukan huomionkipeää vai kuinka?

itse en kehtaisi mitään mallikansioo fb:hen perustaa, varsinkaan jos ei ole palkattu mallin työhön vaan on itse maksanut että kuvat otetaan. *huoh*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ulkonäkönsä puolesta olla malli? Voisitko sinä?

Vierailija
2/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun moni kaveri on saattanut laitta kymmeniä (edustavia) kuvia itsestään ilman mitään malliajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi. on kauniin näköinen, mutta ei mielestäni osaa kuin yhden ilmeen.

minäkin olen kaunis, mutten pidä kameroista. en siis voisi olla.

se ulkonäkönsä puolesta olla malli? Voisitko sinä?

Vierailija
4/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansion nimi on mallikansio.

ja antaa sen kautta ymmärtää, että tekee/on tehnyt mallintöitä. näin ei kuitenkaan ole.

mun moni kaveri on saattanut laitta kymmeniä (edustavia) kuvia itsestään ilman mitään malliajatuksia.

Vierailija
5/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan ihmisellä olla harrastuksia tai unelmia, huolimatta siitä, kuinka realistisia ne on.

Vierailija
6/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen serkullesi! Hänellä täytyy olla tosi hyvä itsetunto. Itse en kehtaisi olla alasti jonkun kuvaajan edessä, ja muutenkin kärsin kuvien ottamisesta. Erityisesti alle 25-vuotiaana pidin itseäni tosi rumana, siinä missä muut teinit kohkasivat meikkien ja vaatteiden perään, minä ajattelin että ne asiat kuuluvat vain kauniiden ihmisten elämään. Olisi varmasti ihanaa olla niin sinut itsensä kanssa että kehtaa esitellä itseään ihmisille, ja ajatella että jopa pärjäisi alalla jossa tärkeimmät kriteerit ovat ulkonäöllisiä.

Vierailija
7/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on! Jos on hyvä itsetunto niin miksi sitä pitäisi tuolla tavalla muiden silmissä pönkittää? Varmasti on kyllä ylpeä kuvistaan.

Vierailija
8/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on! Jos on hyvä itsetunto niin miksi sitä pitäisi tuolla tavalla muiden silmissä pönkittää? Varmasti on kyllä ylpeä kuvistaan.

serkun pitää muutenkin kokoajan korostaa itseään ja upea elämäänsä facebookissa, ja leuhkia, tämä tulee ilmi statuspäivityksissä ja kuvateksteissä. yhdenkin kuvan teksti kuului jotenkin näin: kadehdi minua, sillä minulla on kaikkea.

joku laulupätkä ilmeisesti mutta kuitenkin!

kerran leuhki rahoillaan, vaikkei ole edes rikas, mutta korostaa aina kalliita hankintojaan tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi