Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en päässytkään pitkään odotetulle lomalle.. itkusta ei tule loppua!

Vierailija
04.05.2011 |

olen pettynyt, surullinen ja äärettömän vihainen miehelleni! tänään selvisi, että hartaasti odottamani miniloma ei toteudukaan ollenkaan.

olen kahden pienen lapsen työssäkäyvä äiti ja sain anottua itselleni kahden viikon loman. nyt kävikin ilmi, että miehestäni riippuvasta syystä en pääsekään lomalle (ja nukkumaan) ollenkaan. olen NIIN itkuinen ettei tästä tule loppua laisinkaan!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestäsi riippuvasta syystä?

Vai tarkoitatko lomalla sitä, että pitää päästä eroon lapsista?

Vierailija
2/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Tallinaan, sinnekin menee 22 h risteilyjä, eli saat nukkua siellä rauhassa, tai maksat 55 e risteily-hotellipaketista. Oletan, että miniloma tarkoitti muutaman päivän reissua, eikä koko kahden viikon lomailua, joten mene vaikka jonain viikonloppuna, jos et lomaviikkojesi aikana pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta halusin lähteä pienelle matkalle saadakseni nukkua pari kokonaista yötä.

lapset ovat ihania, mutta olen aivan uuvuksissa. otan tämän nyt tosi raskaasti, sillä palaan töihin taas viikon kuluttua. silloin pitäisi taas jaksaa!

Vierailija
4/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat ihania, mutta olen aivan uuvuksissa. otan tämän nyt tosi raskaasti, sillä palaan töihin taas viikon kuluttua. silloin pitäisi taas jaksaa!

Lääkäri kirjoittaa todistukseen unettomuuden tms. ja saat saikkua. Et kuulosta työkuntoiselta.

Vierailija
5/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli katsoin jo varaussysteemistä, hinta reilut 400 euroa.

olen hajalla, jaksoin viimeiset päivät töissäkin ihan sillä että pääsen pian nukkumaan hyvin. mutta kun ei.

Vierailija
6/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se olisi maksanut vai oliko jo maksettu?

Onko lapset hoidossa päivisin vai hoitaako heitä isä? Kerro miten miehesi estää lomalle lähtemisesi!

Vierailija
7/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli katsoin jo varaussysteemistä, hinta reilut 400 euroa.

olen hajalla, jaksoin viimeiset päivät töissäkin ihan sillä että pääsen pian nukkumaan hyvin. mutta kun ei.

Mihin sitä laivaa tarvitaan, mene hotelliin.

Vierailija
8/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity ilmaiseen ja kätevään Viking Clubiin ja mene 30 euron hytillä: http://www.vikingline.fi/vikingclub/akkilahtotarjoukset.asp

Vierailija
9/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyjä saa käytännössä ilmaiseksi, 7-20e olen maksanut hytistä. Ei tod mitään 400e tarvi maksaa. Itse olen käynyt nukkumassa tukholmanristeilyllä.

Vierailija
10/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, tiedän tunteen! Meillä on hieman haastavampi erityislapsi, ja lomat tulevat aina tarpeeseen. Huonosti nukkuvan lapsen äitinä nukkumista osaa arvostaa. Lomia on peruuntunut lapsen sairastuttua, tuhkapilven vuoksi, miehen työnantajan peruessa loman 17 vrk ennen kesäloman alkua...

Hammasta purren on vain pakko jaksaa eteenpäin.

Voisivatko isovanhemmat hoitaa lapsia vaikka 1-2 yötä, jos itse kävisit hotellilomalla? Ei se tietenkään sama asia ole kuin miehen kanssa, mutta saisit nukutuksi ja pääsisit valmiille aamiaiselle. Tai pystytkö siirtämään omaan lomaasi?

Vierailija
11/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi työssäkäyvää aikuista, miksi juuri SINÄ valvot eikä mies?

Vierailija
12/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen mies selviää, vaikka nukkuisi jonain yönä huonommin.

Vierailija
13/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen mies selviää, vaikka nukkuisi jonain yönä huonommin.

En usko, että pelkkä uni on pointtina, vaan maisemanvaihto. Että kaipaa jotakin muutakin kuin lapsiperheilyä, edes hetkeksi!

Ihan oikeasti, itsekukin kaipaa joskus oikeaa lomaa, jolloin ei tarvitse tehdä yhtään mitään jos ei halua. Maata sängyssä, tai käydä kylvyssä. Mutta ei lastenhoitoa, siivousta tai ruoanlaittoa.

Vierailija
14/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menisit itse lähimpään kaupunkiin hotelliin nukkumaan 1-2 yötä?

Vierailija
15/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ap ihan tosi paljon! Toivottavasti jokin mukava ratkaisu löytyy. Otat vaikka ihan omaa aikaa sen mutaman päivän ja lähdet yksin lomalle :)

Vierailija
16/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli talviloma ja tarkoitus lähteä äkkilähdöllä etelään koko perhe. Mies ostikin mottoripyörän.

Olen niin suivaantunut että lähden 3 viikon kuluttua lasten kanssa etelään. Mies jää kotiin. En ole sille puhunut mitään. Ensi viikolla ostan matkat.

Vierailija
17/17 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan tämän nyt tosi raskaasti, sillä palaan töihin taas viikon kuluttua. silloin pitäisi taas jaksaa!

Jos sinusta tuntuu, että olet ihan uuvuksissa, niin ainahan sinä voit yrittää hakea sairaslomaa sillä perusteella. Lomaa se on sairaslomakin.