Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä uskonto sopii sinulle parhaiten? Vai eikö mikään? Miksi?

Vierailija
04.05.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hengellinen ja maailma on minulle tarpeeksi ihmeellinen paikka ihan sellaisenaan.

Vierailija
2/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään valmis uskonto ei tunnu mulle sopivalta. Usko ei onneksi kirkkoa tarvi. Uskon jumalaan ja korkeampiin voimiin niin kuin oma sydämeni sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäjänteinen, että jaksaisin oikein harjoittaa jotain uskontoa, mutta zen-buddhalaisuus kyllä ateistisena uskontona sopii filisofialtaan mulle.

Vierailija
4/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että jumalia on. Luonnossa ja maailmankaikkeudessa on paljonkin asioita mitä ei olla pystytty todistamaan, mutta en usko minkään yliluonnollisen voiman niitä luoneen.

Vierailija
5/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristitty uskovainen, mutta.. en oikein jaksa aina uskoa.. tuntuu et uskoa antaa lähinnä "päänsärkyä".. pelkään kuoleman jälkeistä aikaa, tuonpuoleista ihan älyttömästi, vie iloa elämältä. en halua uskoa helvettiin, mutta... olen myös ruvennut ajattelemaan että entä jos islam onkin "se oikea" uskonto.. kuinka mun sitten käy kuollessani, heillä tuntuu aika kovat rangaistukset olevan?

Vierailija
6/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustaa Raaamattuun kirjaimellisesti, eivät ole sekoittaneet uskontonsa pakanaelementtejä ja siitä puuttuu mystiikkaa, heidän jumalansa on vahva ja rakastava. Heillä on järjestys.

En ole itse JT.. en vielä.