Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

juoko joku teistä soijamaitoa? miltä se maistuu?

Vierailija
04.05.2011 |

en ole koskaan maistanut... ja ainiin, miksi juot sitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mielestä on paljon parempaa kuin tavallinen maito. Hinta mulla ainoastaa esteen siihen, etten käytä jatkuvasti.

sitähän on maustamatonta, joka sopii, jos yleesä tykkää soijan mausta (kuten minä) tai sitte maustettua, jossa soijan maku paremmin peitossa.

Vierailija
2/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta makeutettu, miedosti vaniljanmakuinen on hyvää ainakin kahvissa. Mä tosin käytän useimmiten kauramaitoa, jossa on miellyttävän pehmeä maku. Mun mielestä se maistuu paljon paremmslta kuin lehmänmaito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekologisista syistä. Lähinnä ruoanlaittoon ja kahvissa käytän, mutta suosin kyllä kauramaitoa, joka on minusta paremman makuista.

Vierailija
4/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään hyvää ole, mutta makuun tottuu. Vaihdoin takaisin lehmänmaitoon kun se maistuu kahvissa paremmalta.

Vierailija
5/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijatuotteet ylipäänsä eivät tunnu maistuvan kovinkaan monelle. Olen työssä kaupassa (ei ruokakauppa) ja kaupan edustalla jaettiin taannoin soijajogurttipikareita ilmaisnäytteinä. Näitä pikareita löytyikin sitten kaupasta "piilotettuina" useita kymmeniä kappaleita, suurin osa lähes täysiä. Tuoksu työpäivän lopulla oli sanoinkuvaamaton...

Mutta siis joo, pahaa enkä vapaaehtoisesti joisi.

Vierailija
6/6 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa hieman teehen, niin ei huomaakaan eroa talvalliseen maitoon. Mä käytän soijamaitoa ruuanlaitossa, koska mulla on maitoallerginen lapsi.