Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi tehdä enää yhtään lasta

Vierailija
03.05.2011 |

Totesin ettei mun omampi elämä ala ikinä jos vielä teen pienen. Nytkin mennyt ikuisuus kun on päässyt harrastamaan mitään -yli puoli vuotta ja silloinkin kerran viikossa kolmen viikon ajan. Ei ole lastenvahtia ja mies tekee koko ajan pitkää päivää. Nyt kuopus on 5 vuotta ja odotan aikaa että hänkin menee kouluun niin uskallan yhdeksi illaksi viikossa jättää lapset keskenään esim jumpan tai jonkun ajaksi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai äitinä?

mä olisin varmaan tullut hulluks eikä meillä olis kuin 2 lasta, jos en olis saanut elää omaa elämää ja harrastaa, vaikka äiti olenkin.

ei kande tehdä perheestä vankilaa, silloin ei oo kellään kivaa.

Vierailija
2/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme, joista nyt yksi on muuttanut pois ja on oikeesti aivan ihanaa, kun on vain kaksi lasta kotona. Mun mielestä kaksi lasta on oikeasti kaiksita sopivin määrä. En tod. kadehdi monilapsisia perheitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kadehdi pieniä perheitä

Vierailija
4/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri minua ahdistaa se, kun en ikinä pääse mihinkään. Työt jatkuu niin myöhään ett lapsien hoidosta haun jälkeen en enää ehdi mihinkään. Pitäisi olla hoitaja joka hakisi lapset hoidosta niin pääsisin jo nyt harrastamaan edes sen kerran viikossa. Mutta ei täällä ole ketään kun asutaan paikkakunnalla missä ei asu ketään sukulaisia esim.

Niin että miksi on tällainen vankila -jaa-a. Kyllähän sitä luulisi että perheen äidillekin olisi yksi harrastustunti viikossa sallittua. Eikä sitä kukaan kiellä. Homma vaan kaatuu mahdottomuuteensa. Miehen työpäivän pituudesta kun ei tiedä vielä edes klo 17 aikaan

Vierailija
5/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset taitaa pyöriä vain sen oman perheen ympärillä...

Vierailija
6/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansoita vaan ite itses

-ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi