Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko hullu?

27.10.2005 |

mulla lapset 07/02, 03/04, ja 07/05, ja taas kamala vauvakuume päällä!kuinka ihanaa oliskaan taas kasvatella masua!sydän sanoo kyllä, järki ei!pari kolme vuotta kun jaksais odotella, olis muut lapset jo isompia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli löydät pinon nimeltä neliapilat, tervetuloa mukaan! Itsekin kuumeilen neljättä, tosin meillä on tuo ensimmäinen satsi jo isompaa sakkia, eli -96, -98, ja tämä -04.

Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä järjen kanssa, enemmänkin sen tunteen kanssa.

Vierailija
2/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy samanhenkisiä kanssasisaria vaikka kuuuuinka paljon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse kuumeilenkin vasta kolmatta, niin minunkin nuorimminen on syntynyt 07/05 ja kova kuume myös jo, moni ihmettelee.. Jos mulla jokaisen jälkeen tulee näin kova vauvakuume niin meillehän tulis kunnon suurperhe, vaikka sitä mä kyllä toivonkin! :)

Vierailija
4/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 01/01, tyttö 8/02 ja tyttö 08/04 ja nyt ollaan yritetty kesäkuusta saakka nelosta! Itse myös mietin että olenko hullu... =D Itse toivoisin vielä kaksosia, niin sais kaksi kärpästä samalla iskulla, vaikka sitten tulisin ainakin hulluksi... Jos en jo ole =)

Pelottaa vaan jos tulen vasta ensi kuussa raskaaksi niin LA taas elokuussa... Tytöt 5. ja 6.8 =)