Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi on humalassa? Entä sinä?

Vierailija
03.05.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein ei niinkään usein.

Vierailija
22/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen humalassa ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa. Saunakaljoja/siideriä/viiniä nautiskelen kyllä viikottain, mutta humalassa olen harvoin.

Vierailija
24/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rentoutumiseen eli humalaan. Jo yhden oluen jälkeen rentoutunut humalatila vaatii vielä syvempää humalaa. Juomme molemmat, kun lapset ovat nukkumassa.

Lopetamme tissuttelun klo 0:00.

Vierailija
25/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa useammin, yleensä mökillä lämmittää saunaa ja juo 10-20 kaljaa, mutta talvella voi mennä kolmekin kuukautta, ettei ota ollenkaan. En kyllä ilahdu noista kesän suuremmista määristä ja räpätän välillä asiasta. Itse juon joskus (yleensä saunoessa) yhden oluen, jos se nyt humalaksi lasketaan. Haluan olla toimintakykyinen ja ajokuntoinen, koska meillä on lapsia. Baarireissuja en harrasta.

Vierailija
26/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saatan ottaa yhden lasin viiniä joskus, mutta humalaan en juo, minulle tulee enemmästä tympeä olo, haluan aina säilyttää kontrollin. Mies ei juo sitäkään.

Vierailija
27/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa ollut noin 5 kertaa, siis todella humalssa. Hiprakassa ehkä toiset 5 kertaa.

Itse olen vanhavassa humalassa useita ketoja vuodessa, en kuitenkaan joka kk.

Vierailija
28/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka viikonloppu ottaa ainakin toisena päivänä ihan kunnon humalan.. minä juon ainoastaan pari kertaa vuodessa muutaman siiderin! Tällä hetkellä en sitäkään kun imetän

Vierailija
29/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ollut kuin kerran elämässäni 17 vuotiaana.

Vierailija
30/30 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osataan nauttia elämästä. Syödään ja juodaan hyvin. Mitään hirveitä kännejä ei oteta. Pari viinipulloa per lärvi. Niin että pystyy kävelemään.