Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi on humalassa? Entä sinä?

Vierailija
03.05.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saattaa ottaa useammin kaljan pari, mutta mä en sitäkään. Mä olen pepsiaddikti, se riittää mulle.

Vierailija
2/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten useammin, 4- 5 kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut kahdeksaan kuukauteen.

"Normaalisti" olisin itsekin noin 1-2krt kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
4/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen edellisenä vappuna.. Eli noin 2xvuodessa.

Mä viimeksi edellisenä vappuna...eli noin kerran vuodessa..

Yksittäisiä alkoholiannoksia kyllä menee ihan viikottain, molemmilla.. (eli 2-3iltana viikossa saunakalja, joskus kaksikin..)

Vierailija
5/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mies olutta ja viskiä naukkailee, mutta määrät pysyvät kohtuullisina. Samoin itselläni. 5-6 annosta on viime aikojen maksimi hissukseen tissutellen. En tule tällaisesta humalaan, huppeliin ehkä. Emmekä siis juo viikottain, minä en aina edes kuukausittain.

Vierailija
6/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää koskaan.

Vierailija
7/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen keskimäärin kerran kuukaudessa. En joka kk mutta jos lasken kaikki kerrat vuodessa, niin niitä tulee n. 10-12.

tykkään juoda, kun käydään naisten kanssa reissussa tai iltaa viettämässä. Humalalla tarkoitan, että päässä tuntuu, puhe saattaa jopa loppuillasta hieman sammaltaa mutta en sammu tai kuse alleni :)

t. äiti 40 v, jonka lapset ovat jo kohta aikuisia

Vierailija
8/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olen nähnyt humalassa ihan muutaman kerran suhteemme alkupuolella ennen lapsia.

Lasten saannin jälkeen ei varmaan varsinaisesti humalssa ole oltu koskaan. Joskus on tietysti sellainen tunne, että viini menee päähän, mutta sillä tavalla humalassa, että puhe sammaltaisi tai ei pystyisi kävelemään suoraan tms. ei olla koskaan.

Alkoholin käyttö on meillä viini juontia hyvän ruoan kanssa, joskus joku yksittäinen olut tai muu juoma tai juhlan kunniaksi lasi kuohuvaa. Esim. saunakaljana juodaan alkoholitonta.

Jossain illanistujaisissa kaverien kanssa juominen jää aina pariin kolmeen lasiin.

Vierailija
9/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa ehkä 2 kertaa kuussa. Kunnolla kännissä ehkä 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
10/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut elämässäni alle 10 kertaa (nyt ikää 37 v).

Emme me silti kuppiin sylje, vaan otamme esim. saunaoluet viikottain. Humalahakuisuus tuntuu vain jotenkin aivan turhalta ja vieraalta. Minusta alkoholi on parhaimmillaan, kun se rentouttaa hieman. Eli juuri yhden oluen jälkeen.

Vierailija
11/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viimeksi joulukuussa 2007. Kyllä sitä pari sidukkaa tulee silloin tällöin otettua, mutta kännissä siis 2007.

Vierailija
12/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan.

Mies kyllä tykkää oluesta, mutta juo yleensä alkoholitonta. Muutaman kerran vuodessa ottaa sitten enemmän bileissä.

Itse en juo alkoholia ollenkaan, enkä siis ole koskaan humalassa. En ole Ollut humalassa vuosiin, en vaan pidä siitä tunteesta.

Ennen join silloin tällöin siiderin tai lasin viiniä, mutta totesin, ettei nekään maistu. Tai siis maistuu nimenomaan pahalta, joten vaihdoin kokonaan limuun :)

Vierailija
13/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. parin kuukauden välein. Jos juon niin juon tullakseni humalaan. En koskaan juo vain esim. yhtä siideriä tai yhtä lasia viiniä.

Vierailija
14/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma joskus nuorena ollut. yhdessä nyt 20v. Mies juo kyllä alkoholia, mutta hyvin vähän. Tuoppi tai yksi viski ykeensä riittää. Itse lipittelen joskus, mutta humalassa olen ollut lapsen jälkeen (10v) kaksi kertaa.

Vierailija
15/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehkä 2-3kk välein, tulen niin herkästi humalaan (jo neljästä oluesta). Yleensä molemmat tyydymme juomaan vain muutaman.

Vierailija
16/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin sitä tällä iällä (30+) tulee enää kokeiltua. =)

Vierailija
17/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin viisi tai neljä tölkkiä olutta menee viikossa. Olen yrittänyt sanoa että vähentäisi. Ei kuulemma vähennä. Työttömänä ollessaan ei ottanut ollenkaan. Työtressi kuulemma ajaa nollaamaan kerran viikkoon.

Vierailija
18/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen absolutisti.

Viisi lasta, mielestäni he ansaitsevat raittiin kodin.

Vierailija
19/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on humalassa pari kertaa kuukaudessa, eli keskimäärin joka toinen viikonloppu ottaa alkoholia. Minä juon suunnilleen saman verran, ehkä enemmänkin.

Vierailija
20/30 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan. Olemme molemmat absolutisteja.

Mieheni ei ole koskaan edes ollut humalassa, eikä maistanutkaan alkoholia. Minä kyllä olen nuorena bilevaiheeni elänyt.