Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette käytä ollenkaan alkoholia:

Vierailija
03.05.2011 |

miksi ette käytä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tykkää hiprakkaisesta tai humalaisesta olosta.

Vierailija
2/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuoden raittiina. Käytän kyllä alkoholia ruuanlaitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu. Enkä tykkää hiprakkaisesta tai humalaisesta olosta.

Vierailija
4/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt liikaa huonojapuolia.

Vierailija
5/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on pahaa eikä ole yhtään hyvää syytä käyttää.

Vierailija
6/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä myöskään ruuanlaitossa?

Vierailija
7/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo maistanu hyvää alkoholia, ei siis ole mitään syytä käyttää

Vierailija
8/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään mielihyvää - en ainakaan sellaista, mitä kaverit näyttävät saavan. Kun juon, olen nopeasti pienessä humalassa, mut ei se tunnu mitenkään miellyttävältä, jos ei epämiellyttävältäkään. Humala menee myös todella nopeasti ohi (verrattuna kavereihin) ja sitten olen taas ihan vesiselvä - tai ainakin minusta tuntuu siltä. Tuntuisi hirveän työläältä juoda vielä lisää, ns. turhaa työtä. Varsinkin, jos juomana on siideriä tai olutta, niin vatsa on yksinkertaisesti jo yhdestä tuopista niin täynnä, ettei haluta juoda yhtään enempää - siis tunne on sama, kuin aterian jälkeen pitäisi vielä syödä jotain, vaikkei ole enää yhtään nälkä.

Vierailija
9/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos en osaa juoda ilman että menee kankkusen puolelle, niin ollaan sitten ilman.

Vierailija
10/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä myöskään ruuanlaitossa?

En tee niin erikoisia ruokia, et ne tarvitsisivat tavismausteita kummempaa.

Vierailija
11/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan pysty enää. Koska olen alkoholisti. Ainoa tapa elää ihmisarvoista elämää on olla absolutisti.

Vierailija
12/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin vähän, että monet kummastelee. Vappuna juotiin miehen kanssa kuoharipullo puoliksi kun lapset olivat nukkumassa. Sitä ennen mies on käyttänyt alkoholia kesällä, taisi juoda kesän aikana pari pulloa olutta.

Minä olin juonut ennen tätä vappua lasin viiniä joulukuussa -09. Että silleen :)

Miksi pitäisi juoda alkoholia? Lähinnä minusta on hölmöä, että aina kysytään perusteluja, miksi ei juurikaan käytetä. Alkoholillahan on tunnetusti haittavaikutuksia, joten mieluummin pitäisi perustella, miksi käyttää...

Meillä ei kummallakaan ole viinanhimoa, joten ei ikinä kaupassa tule mieleen, että ostaisi kaljaa tms. kun ei tule käytyä edes kaupan siinä osassa. Mieluummin silläkin rahalla, mikä monilla menee alkoholiin, ostetaan jotain kivaa lapsille tai koko perheelle.

Vierailija
13/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä sen mausta. En myöskään pidä humalan tunteesta, joten en siksikään juo alkoholia.

Ruuanlaitossa käytän kyllä, siinä ei maistu alkoholi vaan muut aromit.

Vierailija
14/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä lasillisesta järkyttävän krapulan. Ihan sama mitä juon. Oksennan välillä monta päivää (viimeksi join 3 vuotta sitten 2 pulloa siideriä päivän aikana ja oksensin seuraavat 2 vuorokautta). Ei kiitos enää näitä oloja joten paree olla ilman.

Join nuorempana tosi reippaasti, juhlin joka viikonloppu 1-2 päivää ilman mitään darroja. No ehkä siinä on ollut mulle juhlaa riittämiin :D

Vierailija
15/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieluummin selvinpäin lasten kanssa, ei mene aika hukkaan krapulaa kärsiessä tai puolikuntoisena tai hiprakassa. Olen yksinhuoltaja ja ne harvinaiset vapaahetkenikin vietän mieluummin selvinpäin :) En ole absolutisti, mutta kun ei vaan ole sellaista aikaa, että tahtoisin juoda.

Ruoanlaitossa ja leivonnassa käytän kyllä ja ne pullon loput kyllä menee viemäriin, kun ei tule juotua niitäkään.

Vierailija
16/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut viimeksi joskus kuusi vuotta sitten... Muutaman kerran olen yrittänyt lasten saannin jälkeen juoda jotain, mutta ei vaan maistu.

En käytä ruuanlaitossa, sillä en osaa tehdä niin hienoja ruokia, joissa tarvitaan alkoholia..

Vierailija
17/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitossa: parasta on kun ottaa nakkipaketin ja suhauttaa nalletölkin auki

Vierailija
18/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tuli juotua humalan takia, mutta enää ei jaksa sitäkään.

Vierailija
19/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi haihtuu,jos sitä laittaa ruokaan risottoon valkkaria tai vaikka punaviiniä kastikkeeseen. Että mitään promilleja siinä ei ole.

Vierailija
20/39 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kaikkien tarvitse tehdä kaikkea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä