Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan jo kans miehen!

Vierailija
02.05.2011 |

Taas se kuuluisa fiilis et "kaikilla muilla on mies ja/tai lapset ja mul ei oo mitään" masentaaa!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tässä viime aikoina kuunnellut kavereiden valituksia miehistään; siivoamisesta, aloitteellisuudesta, lasten kohtelusta, rahasta....

Voi luoja kuinka minulla on HELPPO elämä.

Kuule ap, sitä sinullakin on. Helppo elämä.

Vierailija
2/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toisinaan, en ihan koko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tässä viime aikoina kuunnellut kavereiden valituksia miehistään; siivoamisesta, aloitteellisuudesta, lasten kohtelusta, rahasta....

Voi luoja kuinka minulla on HELPPO elämä.

Kuule ap, sitä sinullakin on. Helppo elämä.

Itsekin yh:na ajattelin usein noin, mutta sitten löytyi se oikea ja kyllä nyt on helpompaa

Vierailija
4/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tässä viime aikoina kuunnellut kavereiden valituksia miehistään; siivoamisesta, aloitteellisuudesta, lasten kohtelusta, rahasta.... Voi luoja kuinka minulla on HELPPO elämä. Kuule ap, sitä sinullakin on. Helppo elämä.

Kavereille ei edes kehtaa päin naamaa ajatuksiaan julki tuoda, siis sanoa tätä klassista jätä se paska... veisua ;)

Silti en mitenkään jaksaisi kuunnella sitä ainaista valivalia ja toiko on se elämän autuus mitä kaikkien naimattomien naisten pitäisi tavoitella?!

Vierailija
5/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosin aika vähän aikaa erostani, eli minä kärsin kroonisesta luottamuspulasta. Ja siihen päälle vielä kavereiden valittelut, niin... en ymmärrä miksi kukaan ihminen mitään miestä haluaa, tai miksi minä olen sellaisen halunnut.

2

ja olen tässä viime aikoina kuunnellut kavereiden valituksia miehistään; siivoamisesta, aloitteellisuudesta, lasten kohtelusta, rahasta.... Voi luoja kuinka minulla on HELPPO elämä. Kuule ap, sitä sinullakin on. Helppo elämä.

Itsekin yh:na ajattelin usein noin, mutta sitten löytyi se oikea ja kyllä nyt on helpompaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi