Sain tänään varmuuden, että odotan kaksosTYTTÖJÄ... nimipohdintaa!
Tykkään etupäässä vanhoista, yksinkertaisista nimistä. Ensimmäisen tyttäreni nimi on Saara.
Nyt haluaisin samantyyliset nimet, mutta ehkä sellaisen, jossa ei olisi R-kirjainta (ei ehdoton). Saara oppi sanomaan oman nimensä oikein vasta ekaluokan syksyllä, siihen saakka hänet sekoitettiin todella usein Saanaan. En haluaisi samaa uudelleen.
AINO on minusta aivan ihana nimi, mutta taitaa olla melkoinen hittinimi nyt? Miten on KAISA? Niitä ei taida niin paljoa nykyisin olla? Entä mikä näistä on teidän mielestä paras; MILKA, MINJA vai MITRA? Mies ehdottelee Millaa, mutten halua ihan niin "lässyä".
Toiseksi nimeksi taidan laittaa jokatapauksessa toiselle Helmiina ja toiselle joko Matleena, Kaarina tai Sofia(nna). Kaikki nuo löytyvät suvusta isoisovanhemmilta.
Kommentit (45)
Minä laittaisin nämä jos tyttöset saisin
Cecilia ja Camilla.
Lempinimet Cessi ja Kami (tai vaihtoehtoisesti Milla).
Itse unohtaisin tuossa tilanteessa kaikki yleiset perusnimet, kuten Aino tai Mirja. Mutta teet tietenkin ne omannäköisesi ratkaisut. =)
Innostuin vain jo tuosta ajatuksesta, että olet saamassa kaksoistytöt! Ihanaa!! =)
Onnea!
Siina ja Seela
Iloista odotusaikaa!
Olga ja Sofia
Senni ja Saaga
Malla ja Minja
Meri ja Tuuli
Leila ja Laura
Kaisa on melko hyvä! Milla on myös kiva, mutta esim. Minja on sata kertaa Millaa nössömpi :-)
Saara, Kaisa ja Maija?
Lotta, Nelli, Maiju, Paula, Taina, Tilda, Tiina, Vilma?
Emma Helmiina
Anna Sofia
Senja Helmiina
Kaisa Matleena
Aino Sofia
Elli Helmiina
Anni Kaarina
Senni Helmiina
niin en ehdottaisi Ceciliaa ja Camillaa :)
Kaisa ja Aino olisivat tosi hyvät!
Milka on noista M-alkuisista ainoa samaan tyyliin sopiva. Milja olisi myös hieno.
Kaisa ja Milja
Kaisa ja Aino
Kaisa ja Maija
Kaisa ja Eeva
Aliisa, Alli, Martta, Iida, Heta, Matilda, Selma, Aune, Elma, Elina, Julia, Linda, Alina, Lyyli, Vieno, Veera
'Ai Minja vai Minea?' Tosi kauniita nimiä molemmat, mutta jos haluat välttää kyselyjä.
Saisivat viettää nimppareitaankin kimpassa ;)
ja olen nimeen hurjan tyytyväinen.
Aino olisi ihana, mitä se haittaa vaikka kaimoja olisikin useampi?
Kaisa ja Maija
Kaisa ja Martta
Kaisa ja Selma
Tai sitten:
Elsa ja Alma.
Eevi ja Elsi.
Anna ja Eeva (ihanat klassikot Saaran rinnalle).
Oili ja Liisa.
Onnittelut kaksostyttärien odotuksen johdosta!!