Karua, mutta ainoa syy, miksen voi mennä sänkyyn
ihastukseni kanssa on, että häpeän kroppaani niin järjettömästi...
Vaatteet päällä näytän oletettavasti ihan ok:lta, kohtalaisen hyvältä jopa. Mutta alasti - takapuoli roikkuu, vatsassa on löysää nahkaa ja ruma napa, rinnat ovat olemattomat ilman kunnollisia rintaliivejä.
Miten voisin näyttäytyä hänelle alasti? En mitenkään.
Kommentit (12)
vaatteet päälläkin niin hirveeltä, ettei tota ongelmaa ole :D
etten sen takia kehtaa. Verisuonet kuultaa läpi, on raskausarpia ja silleen...
kun se nukkuu. Silmien parannuttua hän ei enää näe sua ja voit helposti näyttäytyä alasti. EI tarvitse valojakaan sammuttaa.
Toisaalta kyllä ihmisen muodot vaatteidenkin "läpi" näkee. Löysä nahka, makkarat ja tättäpylly näkyvät vaatteiden istuvuudessa tai istumattomuudessa. Kyllä se mies tietää mitä sun vaatteidesi alta odottaa (paitsi jos sulla on siellä joku psoriasis, jonka olet onnistunut vaatteilla kätkemään), joten siitä vain!
miehet ei siinä tilanteessa katsele naista sillä silmällä että tuossa on nyt ylimääräinen läskimakkara jota en vaatteiden läpi hoksannut...
Ja miksette voi ensin olla jossain hämärämmässä paikassa.
Niin hirveältä, ettei pääse kenenkään iholle ;)
turhaan häpeätte itseänne. Leuka pystyyn, vaatteet pois ja sänkyyn peuhaamaan!
Siis ihan oikeasti?! Ei munkaan kroppa ole näin 4 kk sitten synnyttäneenä parhaimmillaan (okei, läskiä ei juuri tullut, eikä arpia, mutta silti!). Vaikka mulla olis niitä arpiakin, niin niiden kanssa pitää vaan oppia elämään. Vituttaahan ne, mutta jos niistä ei kerran eroon pääse, niin kannattaisi edes yrittää hyväksyä itsensä.
Napa on mullakin ruma, vatsalihakset erillään toisistaan ja vatsa pömpöllään. Rinnat eivät ole enää yhtä pyöreät, mutta en mä pahalta silti näytä! Lohduttautukaa sillä, että KUKAAN ei tosiaan ole täydellinen ja AINA löytyy se rumempi :D.. joskin myös melko varmasti se kauniimpi :).. mutta se on elämää! Jollei kelpaa toiselle, niin ompahan hänen häviönsä.
Ja jos tosissaan ihan mielettömästi ujostuttaa, eikö sen voi sille toiselle kertoa, että pidän nyt päälläni tämän topin kun mua ujostuttaa paljastaa itseni sulle kokonaan alasti?
sekstailisitte pimeässä tai ainakin hämärässä?
korsetilla ja sukilla, heitetään vain alushousut pois kun aletaan hommiin
ja kun pillun makuun on päässyt ei sen jälkeen ole väliä enää miltä näyttää
.... minä puolestani en voi mennä ihastukseni kanssa sänkyyn ainoastaan siitä syystä että mieheni saisi vuosisadan hepulin!
Ja muinoin, kun olin vapaa eikä kropassa mitään häpeämistä, ei ihastuksen kohde ollut kiinnostunut.
AP, relaa ja nauti!
Ettei voi mennä kanssasi sänkyyn, kun sillä ei ole hyviä rintalihaksia, silläkin on läskiä mahassa. Sillä on liian pieni pili mielestään, omituisen malliset pallit, tai se on liian karvainen, tai liian karvaton.
Yksikään ihminen ei ole fyysisesti virheetön, paitsi sellainen joka hyväksyy omat virheensä eikä tee niistä ongelmaa.