Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Naisen kunto

Vierailija
02.05.2011 |

Rupesi askarruttamaan että vedätetäänkö meitä miehiä kypällä? Puhutaan mieskunnosta ja yleensä juuri siitä että kauanko mies kestää yhdynnässä. Monesti naiseni lopettaa ratsastuksen alle 5 minuutissa ja sanoo ettei jaksa. Ihmettelen vain että kyllä vedetään monta kertaa viikossa kaikenmaailman spinning ja stepup tunteja mutta sängyn puolella ollaan heti puhki parissa minuutissa. Sitten kyllä miehen pitää kestää vähintään vartti ja mielellään puoli tuntia että saadaan tyydytys. Onneksi itsellä kyllä kunto kestää ja nautin suunnattomasti kyydin antamisesta mutta olisi se edes silloin tällöin mahtavaa kun nainen tekisi "miehekkäästi" kaikki hommat.

Tämä ei ole provo enkä halua mitään tasa-arvo juttuja vaan mielenkiinnosta vähän laajempaa otantaa miten muilla hoidetaan kun laajaa kokemusperää itsellä ei ole eli onko sattunut laiskat vain kohilleen. :-)

Minä kysynkin arvon naiset!

1. Kuinka kauan te teette/jaksatte tehdä hommia?

2. Mikä asento?

3. Saatteko orgasmin jos teette itse?

4. Teettekö joskus miehen laukeamiseen saakka?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuli myös lisäksi mieleen kysymys että onko se vain teidän mielestä yksinkertaisesti miehen tehtävä ja sillä sipuli?

Vierailija
2/3 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kulua.

Olen jo ennen yhdyntää niin kiihottuneessa tilassa-meillä kun tykätään lämmitellä kunnon esileikeillä pitkään-ja mies hyväilee mulle orkun, pari jo silloin.

Meillä on yksi suosikkiasento, että olen miehen päällä. Ei siinä mene kuin pari minuuttia ja huudan kuin hyeena nautinnosta. Ja mies tulee samalla.

Ei tosiaankaan kunto lopu kesken, eikä kosteus;)

Alkaapa taas tehdä mieli, kun ajattelee koko asiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain miehen tehtävä. Yhteispelillä edetään ja osaan ja uskallan kyllä laittaa omatkin kädet touhuun mukaan tai sitten otetaan värisijä klitalle, paitsi ei tuossa minä päällä-asennossa. Siinä tulee tuntumaa kylliksi ilman apujakin.

Muutenkin kerron miehelle, mikä tuntuu miltäkin ja vastavuoroisesti toteutan miehen toiveita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän