Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkän sairausloman jälkeen töihin?

Vierailija
02.05.2011 |

Miten te jotka olette palanneet töihin pitkän sairasloman jälkeen. Oletteko olleet kovin väsyneitä työpäivän jälkeen? Itsellä vasta eka päivä takana ja kuolemanväsynyt. Mietin olenko vielä työkuntoinenkaan. =/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on hyvin tai ainakin paremmin silloin, kun olen kotona. Mutta heti kun menen töihin niin tulee riideltyä miehen kanssa useammin ja huudettua lapsille?

ap

Vierailija
2/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan työt aloitetaan hiljalleen eli alkuun ollaan osasairauspäivärahalla, niin ei tarvitse heti täysillä painaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri vain kyseli vointia ym. ja jaksanko kotona touhuta ja sanoin että siivoan ym. Mutta enhän tietenkään koko aikaa siivoa vaan enempi mennyt koneella aika. =/

Sitten puhuin esimiehen kanssa ja teen nyt 2 viikkoa ensin täyttä päivää ja sitten 6:tta tuntia jatkossa. Tänäin olin siis täyden päivän.

Vierailija
4/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa ihan kauheesti. Minkä sairauden jälkeen olet palaamassa töihin? Mulla on bipo (kaksisuuntainen mieliala häiriö).

Vierailija
5/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakava masennus. Mitä pelkäät?

Vierailija
6/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sellainen olisi kirjoitettu, jos en olisi muuten saanut osa-aikaa sovittua. On ihan eri puuhastella kotona kuin olla töissä. Jos et jaksa niin ota yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
7/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työuupunut alainen. Alussa kannattaa tehdä arjesta helppoa, eli karsi arkipäivistä kaikki turha. Siivoa ja pyykkää viikonloppuna, mutta jätä aikaa lepoonkin. Mene ajoissa nukkumaan. Ulkoile, mutta kohtuudella. Pidä lounastauko, ja duunit työpaikalle.

Vierailija
8/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän