Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epiloin äsken ekaa kertaa kainalot (ov)

Vierailija
02.05.2011 |

ja oli tasan viimenen kerta!!Nostan hattua niille jotka sitää tekee toistuvasti :/

Sattuu niin hemmetisti että meinasin alkaa itkeä. Tosin itsepäinen kun olen niin loppuun asti tein sen ku kerran alotin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sit siihen tottuu. Tosin olen yrittänyt myös epiloida leukaperien hentoa karvoitusta, mutta se sattu liikaa.

Vierailija
2/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin mulla kasvaa kainalokarvat paljon hitaammin kuin säärikarvat eli sen joutuu tekemään harvemmin.

Vierailija
4/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut sen verran että tiedän etten siihen pysty kokeilua enempää. Uskon kyllä että varmasti helpottaa seuraavilla kerroilla, niinhän se sääriinkin tekee, mutta huh huh.

Vierailija
5/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskallanko. Sitten päätin pistää silmät kiinni ja työntää masiinan kainaloon. Pakkohan se oli loppuun tehdä kun alotti mutta ikävältä tuntu. Enää ei edes kirvele.

Alkuun oli ihan punaiset ja kirveli hirveesti mutta nyt ei enää tunnu ollenkaan. Tosin dödöä laitan vasta huomenna aikasintaan :)

ap

Vierailija
6/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot on mulle ihan helpot, mutta vieläkin, vuosien epiloinnin jälkeen, säärien epilointi tuntuu mielestäni paljon kurjemmalle.

Vierailija
7/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä ei paljon kirpase kuin nilkassa vähän.

Bikiniraja menee, kun tietää ettei siinä montaa karvaa ole.

Kainalosta olen kokeillut vähän, sen verta, että tietää sen sattuvan yhtä paljon kuin alapään epiloiminen joten jos vaan sheivaan kuten tähänkin asti.

Myönnän epiloineeni leukaperiäkin testimielessä, ei paha, vähän nippaili kuten säärienkin ajelu.

Mutta "viikset", huh.. ei ikinä!! Mielummin epiloin vaikka kainalon tai alapään kokonaan, mutta niitä en!

Naamakarvat häiritsevät kyllä mutta nyppään melkein joka päivä viisi-kymmenisen karvaa pois niin ei pääse rehottamaan.

Vierailija
8/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tottuu eikä koske enää muutaman kerran jälkeen. muistan kun ekalla kerralla itellä kainolot vuoti verta, mutta nyt ei tunnu missään!:D suosittelen siis jatkamaan...

Vierailija
9/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla se ei satu enää läheskään noin paljon!!! älä nyt vaan sorru sheivailemaan!!! jos et millään halua epiloida niin nypi pinseteillä karvat ens kerralla! kannattaa nyt alkaa poistaa juurineen kun teit ton ekan, kauheimman, kerran jo!

seuraava epilointi ei oikeasti satu noin paljon kuin toi eka!

t. kainalojenkin epiloija

Vierailija
10/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tottuu eikä koske enää muutaman kerran jälkeen. muistan kun ekalla kerralla itellä kainolot vuoti verta, mutta nyt ei tunnu missään!:D suosittelen siis jatkamaan...

Vierailija
11/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vain säärille tarkoitetun epilaattorin ja ajelen sillä bikinirajan ja kainalotkin, mutta se ei ole kovin hyvä. Osaako joku suositella hyvää ja tehokasta epilaattoria? Onko hyvä olla niitä vaihdettavia päitä jne? Tuntuu, että nykyisellä jää aika paljonkin karvoja nyppimättä vai onkohan tekniikkani vain väärä.

Kiitos vastauksista!

Vierailija
12/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla se ei satu enää läheskään noin paljon!!! älä nyt vaan sorru sheivailemaan!!! jos et millään halua epiloida niin nypi pinseteillä karvat ens kerralla! kannattaa nyt alkaa poistaa juurineen kun teit ton ekan, kauheimman, kerran jo! seuraava epilointi ei oikeasti satu noin paljon kuin toi eka! t. kainalojenkin epiloija

Tiedän että sängen tulisi olla optimaali 2-5milliä mutta kannattaako sitä epiloida jo ennen ihan näkyvää sänkeä noin niinku ennalta ehkäisevästi?

ap

Vierailija
13/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braun Silk epil Xpressive. Mukana tulee vaihtopäitä trimmauksesta tarkkuuta vaativiin paikkoihin. Kainaloille on myös oma ajopää.

Vierailija
14/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiloin kainalot parin viikon välein. Mulla nykyään Braun silk epil Expressive, tähän astisista se on ollut paras (olen kokeillut kolema erilaista).

Vierailija
15/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli ekalla kerralla verta mutta ei se mitään. Ne karvatupet oli aika paksut ja kun ne repi irti, tuli verta niistä rei istä. Ei se haittaa. Pesin viileällä vedellä kainalot kun olin valmis ja olin päivän ilman dödöä. Se olisi varmasti kirveltänyt, siksi en laittanut.

Mulla on ihan tavallinen Braunin epilaattori, epiloin sillä kaikki karvat mitä haluan poistaa eli säärikarvat, kainalokarvat ja häpykarvat. Alapäässä täytyy käyttää häpyhuulten reunassa pinsettejä kun en saa venytettyä ihoa tarpeeksi että voisin epiloida. Riippuu varmaan alapään ulkonäöstä ja venyvyydestä että onnistuuko.

Mä epiloin karvat heti kun niitä alkaa näkyä, mutta viimeistään kun ne on 4-5 mm pitkiä sillä mun mielestä pidempiä on vaikeampi epiloida kuin lyhyitä. Sä voit kokeilla heti kun karvoja näkyy, että tarttuuko ne epilaattoriin. Jos ei niin hajakarvat saa helposti pinseteillä irti.

Ja jos iho hikoilee liikaa kun sua jännittää tai on kuuma niin kannattaa taputella iholle puuteria tai talkkia tai perunajauhoa.

t. kainaloidenkin epiloija

Vierailija
16/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän jo ajatus hirvittää. En osaa kuvitellakaan kuinka paljon tuo epiloiminen sattuisi!!! Olen joskus sitä härveliä kokeillut sääriini ja ja parin karvan jälkeen luovutin.

Sokerointi ei ole ollenkaan paha, vaikka sattuukin, se on niin nopeasti ohi kunhan vaan saa aikaiseksi.

Veren tuleminen on ihan normaalia, varsinkin ekalla kerralla. Karvatupet vaan on niin isot.

Vierailija
17/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuosta talkki vinkistä :)

Elikkäs karvan kasvua odotellessa. Alapään epilointia olen harkinnut mutta täytyy ensin toipua tästä kainaloiden epiloinnista :D

ap

Vierailija
18/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ihan liian hankalaa mun makuun. Sormet tuli kipeiks siitä venyttelystä joten päädyin ostaman epilaattorin :)

ap

Vierailija
19/19 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä! :)

Jos alapäätä kokeilet niin eka siitä häpykummulta ihan reunoilta, bikinirajaa. Vähitellen vaan... Ja lyhennä alapääkarvat saksilla että on vaan 2-4 mm pitkiä, muuten sattuu!

t. kainaloidenkin epiloija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä