miten saada selville pettääkö mies?
Juttu alkaa viime vuoden lopulta, kun sain anonyymista sähköpostiosoitteesta tällaisen viestin: "Koskaan en ole puuttunut kavereiden tai tuttujen asioihin mutta nyt on pakko, kun on oikein että saat myös tietää ukkos pettämisestä." Tuon viestin jälkeen, tutkin salaa miehen takin taskut, puhelimen ja tietokoneen (ampukaa vaan), mutta en löytänyt mitään arveluttavaa. Kysyttäessä, mies vannoi ja vannoi, ettei se pidä paikkansa. Tuo viesti on tuollaista "pissiskieltä" eikä meidän tuttavapiiriin edes kuulu sitä käyttäviä ihmisiä. Pakotin siis itseni ajattelemaan, että se on tullut väärään osoitteeseen tai joku haluaa kiusata minua (mun spostiosoitteen löytää helposti erään yhdistyksen sivuilta). Viestin lähettäjästä en koskaan kuullut enää mitään, vaikka yritinkin kysellä sähköpostitse lisää, joten annoin tämän asian olla ja yritin unohtaa sen kokonaan.
Lauantaina sain sitten kännykkääni tekstiviestin, jossa sanottiin vain:"xxx-xxxxxxx on sen naisen numero."(Ja tuossa x:ien kohdalla oli siis oikea numero, mutten nyt viitsi sitä tähän laittaa kaikkien nähtäville.) Lähettäjän numeroa ei löytynyt numerotiedustelusta (ilmeisesti prepaid dna-liittymä) enkä saanut uusiin kysymyksiin mitään vastausta mutta tuo "naisen" numero löytyi. Se kuuluu mieheni entiselle (on vaihtanut työpaikkaa huhtikuun alussa) naimisissa olevalle työkaverille. Mieheni on itse kertonut käyneensä tämän naisen kanssa usein. esim. lounaalla tai jossain asioilla lounastunnilla. Mieheni on kotona viihtyvää sorttia eikä juurikaan käy missään töiden jälkeen tai viikonloppuisinkaan. Sen vuoksi tuo sähköpostiviesti oli kohtuullisen helppo ohittaa mutta entäs nyt? Tätä viestiä en voi enää ohittaa, se on täysin tarkoituksella lähetetty juuri minulle. Niin sinisilmäinen en ole, etten uskoisi mieheni koskaan pystyvän pettämään. Jos se tapahtuukin työajalla tai jopa töissä? Hirmuisen rankalta tuntuisi silti pelkästään näiden anonyymien viestien perusteella ottaa ero 10 vuoden ja kolmen lapsen jälkeen. Tutkin tälläkin kertaa miehen taskut, puhelimen ja tietokoneen (ampukaa uudelleen) mutten edelleenkään löytänyt mitään. Tilitiedoissakaan ei näy mitään ihmeellistä. Mutta eihän se mitään todista. Mehellä voi olla vaikka kuinka monta puhelinta, liittymää ja sähköpostiosoitetta, joista minä en tiedä mitään.
Antakaas nyt mulle hyviä neuvoja miten edetä? Miten saan todisteita pettämisestä? En ole miehelleni vielä puhunut mitään. Puhun kyllä mutta en vielä...
Kommentit (3)
Periaatteessa mulla ei ole mitään syytä olla uskomatta mun miestä. Ilman näitä viestejä, en koskaan edes olisi epäillyt hänen pettävän.
Mietin vaan että kumpiko on todennäköisempää; Se, että joku hullu vaan huvikseen haluaa kiusata mua ja aiheuttaa mielipahaa ja mahdollisesti perheriitaa tai jopa avioeron? Vai se, että joku tietää mun miehen pettävän ja haluaa asiasta kertoa mulle nimettömänä?
Miehesi tulee kieltämään asian tiukasti loppuun saakka vaikka olisikin sinua pettänyt.
Kysy asiaa siltä naiselta, jonka kanssasi mies on oletetusti pettänyt tai unohda koko juttu.
ja kysynyt tietääkö hän asiasta mitään. Jos ei, uskoisin häntä. Ei mulla ole mitään syytä epäillä mieheni rehellisyyttä ja uskoa jotain tuntematonta viestittelijää. Jos epäilisin miestäni, olisi meidän suhde muutenkin jo pielessä eikä pettämisellä olisi niin suurta väliä.