Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teillä vielä pottaillaan ?

Vierailija
02.05.2011 |

Meillä 5v käy vielä potalla Pottana on Babybjörnin tuolipotta Entäs teillä muilla??

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa ainakin oletetaan että kaikki pyyhkii itse.

Meillä oli 3-vuotiaaksi potta käytössä ja itse kaatoi sisällöt pöntöön, halusi huuhdella myös potan itse mutta siinä piti kyllä valvoa vieressä.

kakka on niin löysää, suoli siis toimii tosiaan,

että sitä onkin sitten kädet ja muutkin paikat täynnä kun itse yrittää pyyhkiä?

Helppohan se jos on kova pökäle, eihän se paljon pyyhittävää jätä.

Kaikkiko pyyhkii? Eikä kukaan pese?

Meillä muuten käytetään kosteita pyyhkeitä, muuten lattiat lainehtisi;)

Vierailija
2/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienentimen kanssa. Kuopus on vallan istunut pöntöllä eli 1v10kk alkaen. Potta on kyllä yhä tarjolla ja nyt kun on oppimassa kuivaksi niin alkaa siinä varmaan käydä kun itse pääsee.

Potan pesemiseltä on siis pitkälti säästetty mutta pienennysrenkaalla kakatessa tavara kyllä putoaa siihen pöntön etuosaan eli pönttöä saa pestä sitäkin useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pienentimet on ihan hirveitä (=pissa ja kakka menevät minne sattuu). On käynyt itsenäisesti potalla 1,5-vuotiaasta ja pöntölläkin ilman apua jo kuukausia. Kakan jälkeen huutaa aikuista pyyhkimään.

pöntölle 2,5v pienentimen kanssa. Kuopus on vallan istunut pöntöllä eli 1v10kk alkaen. Potta on kyllä yhä tarjolla ja nyt kun on oppimassa kuivaksi niin alkaa siinä varmaan käydä kun itse pääsee. Potan pesemiseltä on siis pitkälti säästetty mutta pienennysrenkaalla kakatessa tavara kyllä putoaa siihen pöntön etuosaan eli pönttöä saa pestä sitäkin useammin.

Vierailija
4/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää vastaukset, huippua et kaikki 2,5-v on ilman pottaa :D. Meillä luovuttiin vaipoista 3-v ja poika kävi heti pissalla pöntöllä. Elokuus täyttää 4-v ja vielä kakkaa pottaan.

Vierailija
5/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä taida kuin muutama tuollainen olla... Itseäni naurattaa myös, koska on niin helppoa kun ei tarvitse pestä sen enempää kakkapyllyä kuin pottaakaan :-)

nää vastaukset, huippua et kaikki 2,5-v on ilman pottaa :D. Meillä luovuttiin vaipoista 3-v ja poika kävi heti pissalla pöntöllä. Elokuus täyttää 4-v ja vielä kakkaa pottaan.

Vierailija
6/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen itse halunneet tehdä mieluummin pönttöön, kun on annettu vaihtoehdoksi. Pinenenninkään ei ole silloin kauan aikaa kelvannut. Hyvä niin, pöntöllä pyyhkimiset ja muut helpompaa. Mutta ei kai enää 4- / 5-vuotiaat sentään pottaa käytä...

Vierailija
7/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottaan eivät suostuneet ikinä mitään tekemään.

Vierailija
8/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla 5v käy potallapyyhkiikö itse? peseekö itse potan?

pitäisikö muka?!!?!

Vierailija
9/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetti. Minä pesin ja pyyhin.

Vierailija
10/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 3-vuotiaaksi potta käytössä ja itse kaatoi sisällöt pöntöön, halusi huuhdella myös potan itse mutta siinä piti kyllä valvoa vieressä.

Vierailija
11/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 -vuotiaana lopetti. Minä pesin ja pyyhin.

Vierailija
12/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 9v täyttävä poikani on nyt parin kuukauden ajan pyyhkinyt itse.

Hyvinhän tuon ehti totutella myöhemminkin itse tekemään. No worry!

Vierailija
13/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on totta niin HYI HELVETTI! Onko se sitten koulussa ollu kakkapeppuna kun ei osaa pyyhkiä?! Vai onko mamma ollu koulussa mukana....!

Vierailija
14/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän itse eskarissa ja koulussa vessassa kävi. Olisi toki siellä kakan joten kuten pyyhkinytkin, jos tarvetta olisi ollut. Ei kumminkaan niissä käynyt kuin pissalla.

Panttasi pissaakin, mutta käskin eskarin tätejä pakottamaan käymään pissalla kerran päivän aikana, kun jäi hoitoon vielä iltapäiväksikin.

Vierailija
15/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on totta niin HYI HELVETTI! Onko se sitten koulussa ollu kakkapeppuna kun ei osaa pyyhkiä?! Vai onko mamma ollu koulussa mukana....!

Ei oo kakkaillu koulussa. Katos on me ollaan kaikki 'iltakakkaajia' Hieno homma vai mitä.

En muuten minäkään koskaan ala-asteaikana koulussa, ei niihin vessoihin halunnut mennä, yöks, kotiin säästettiin kakkaukset.

Pyyhin mä 2-vuotiaankin pepun, mitä eroa, samaa kamaa sitä tulee isommaltakin.

Ei ole ongelmia tuon asian suhteen.

Aattele kun lapses joskus sun ryppyistä paskapeppua pyyhkii, niin sanoo varmaankin: Hyi helvetti.

Vierailija
16/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35.

Vierailija
17/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama potta oli omallakin lapsella ja 3,5-vuotiaana luovuttiin kokonaan

Vierailija
18/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy myös pöntöllä

Vierailija
19/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 -vuotias poika käy vielä potalla isommalla hädällä. Toki pöntöllä käynti olisi vanhempien kannalta helpompi, mutta pojalla on ongelmana ponnistuksen vuoksi ulostuleva peräsuoli. Tämän vuoksi emme ole pitäneet kiirettä pöntölle siirtymisen kanssa.

Vierailija
20/34 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä 5v täyttävä poika siirtyi jonkin aika sitten pöntölle myös isomman hädän kanssa.

Pissa on mennyt pönttöön jo pitkään, varmaan pari vuotta.

Jotenkin vain unohtui tuo pöntölle siirtyminen.

Kerran tokaisin että nyt ruvetaan, ja siitä se alkoi samantien.

Esikoinen ei koskaan käyttänyt pottaa.

Tai ekat kakat teki pottaan, mutta muuten kuivaksi opittuaan, oli aika tasan 2v, meni suoraan pöntölle, ei halunnut eikä suostunut tekemään pottaan.

Nyt kesäkuussa 2v täyttävän kanssa olis tarkotus ottaa potta käyttöön. Ei kyllä taida ihan olla vielä ajankohtaista. kunhan kesä tulee, kyllä se siitä, vaipat jää ennen syksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi