olen(ko) psykopaatti :O
hei! Oon 14v poika (kakara siis) mutta olen huoamannut minussa todella paljon pyskopaatin piirteitä. En ole mikään murhaaja/varas, mutta olen hyvin viisas henkisesti, luen ihmisiä ja saan ihmiset tekemään mitä haluan. olen myös huomannut että en juuri välitä muista ihmisitä paitsi tyttöystävästäni ellei se sitten ole vain jtn kuvittelua :D tiedän että psyko ei koskaan kysyisi: "olenko psykopaatti" mutta mua vaan kiinostaa koska oon aika vrma siiitä. En löytänny mistään tällästa aihetta jotenkin kirjotin tänne..
Kommentit (12)
just mä! mahtava ja ainaki tuntuu et viisain henkisesti kaikista.. kaikki aina muitten syytä jne.
kansankielellä narsistisia piirteitä, mutta ei se susta täyttä psykopaattia tee.
jota sä onnistuit kasvattaa, kiitos :)
"epäsosiallisia" siinäpä se.. mulla on tosi paljon hyvii kamui ja tollee.. mut emmä niist sillee välitä ihan sama mulle mitä niille käy , niilt saa kivoi tuliaisii
tule kysymään oikeasti kovilta seniorinaisilta, jotka ei sua pelkää:
http://forum.hevostalli.net/list.php?f=9
Kanzii lähtee jubailee Valjakkalan kaa. Ootte samixii! Käy ziigaa suomi24 nickil nixutin. ;)
AV:n nainen olet ja ikää luokkaa 30 ja olet ainakin sekaisin kun tekeydyt pojaksi. Sinulla on mieskuva rikki ja pelkäät miehiä, samalla poet miesvihaa.
he eivät epäile, vaan ovat omasta mielestään maailman mahtavampia tyyppejä, ilman syyllisyyttä tai epäilystä.
14-v poika. Niin monet tuon ikäiset (ja vanhemmatkin) ovat aika kylmiä ja tunteettomia. Pidetään jo isoina poikina, mutta sisimmässään ovat lapsia, jotka eivät vielä oikein ole oppineet empatiaa. Osa oppii näyttelemään tunteikasta, varsinkin tytöt, mutta suurin osa kuitenkin vain välittää itsestään.
nyt repes :D:D:D:DDDD en ihan tollasta ajatellu :D
mutta noh.. josset tiedä mtn tästä ni kelpaahan toiki :D