Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 162cm ja 95kg. Vastaan kysymyksiin.

Vierailija
02.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun tekee tuollaisen avauksen palstalle on vaarassa saada aikalailla paskaa niskaansa. Millainen ihminen sellaista haluaa ja miksi?

Vaarallisesti ylipainoiset elävät usein aikamoisessa torjunnassa tai kieltämisessä, vakuuttelevat hyvää vointiaan ja onneaan sieltä sipsipussien takaa.

Ylipaino on monimutkainen psykologinen kuvio.

5

että pidätkö itsestäsi? Toivon sun pitävän. Kilot ei tee kenestäkään kurjaa ihmistä.

Vierailija
2/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös vuosikymmeniä vanhempi:). Minua aina huvittaa nämä, saat sydänkohtauksen yhtäkkiä ja diabeteksen jne, toki ne voi saada mutta ei ne iske 30v, ne tulevat vuosikymmenien jälkeen.

Olin vastaikään kuntotestissä jossa todettiin että kuntoni on huono, koska minulla on 30kg ylimääräistä painoa, jos olisin normaalipainoinen olisin hyvä kuntoinen, outoa minusta. Eikö kunto ole huippuhyvä kun jaksan kantaa joka hetki 30kg ylikuormaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mennä lääkäriin?

Vierailija
4/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon asteita?

Vierailija
5/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet päästäny ittes nuin järkyttävään kuntoon? :(((

Eikö sulla pelota mahollisuus saada esim sydäri milloin vain tuon painon takia? Diabetes riski todella korkea yms..

Vierailija
6/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vihaatko itseäsi?

Vierailija
7/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidätkö itsestäsi? Toivon sun pitävän. Kilot ei tee kenestäkään kurjaa ihmistä.

Vierailija
8/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saan muutaman viikon sisällä vauvan. Ja sitten paino taas toivottavasti tippuu vähän järkevämmälle suunnalle. Kysynkin siis, oletko raskaana?

Vierailija
9/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako (jos/kun se on suositeltua 80cm:n isompi) kohonnut diabetesriski?

Onko liikkuminen vaikeaa?

Hengästytkö helposti?

Onko sinulla joku sairaus?

Miten lihoit tuohon kuntoon?

Olen sentin pidempi ja 71kg:n painoisena voin jo huonosti. En hengästynyt mutta oli kropassani huono olla. Istuessa taipuminen toiseen suuntaan sattui kun läskit puristui toisiaan vasten (lihon enimmäkseen vatsaan).

Vierailija
10/10 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin kyllä hyvin. Lenkkeilen 5-6 krt viikossa joko kävellen tai hölkäten. Uimassa käyn pari kertaa viikossa. Eli kunto on kohtuullinen.

Ja sikäli en ole tyytyväinen kiloihin, vaan toki haluaisin ne pois, mutta tiukassa on. Mutta pikkuhiljaa - ei roomaakaan päivässä rakennettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi