Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako tuntia yössä nukut?

Vierailija
01.05.2011 |

Oletko virkeä sillä unimäärällä? nukutko vapaapäivinä enempi? (jos siis sinulla sellaisia on, etkä esim. herää aina vauvan kanssa tms.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liian vähän. 2v valvottaa ihottuman ja vatsavaivojen takia. Olen nukkunut jo kuukausia 3-4 tuntia yössä ja senkin ajan pätkissä. Viimeyönä nukkui kuukausiin ensimmäisen täydenyön ja nyt en osaa mennä nukkumaan :)

Vierailija
2/8 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää hyvin jos ei tarvitse herätä yöllä. Lapset ei enää herätäkään yleensä, mutta joskus mies kuorsaa tai olkapää on kipeä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8, ja en ole kovin virkeä. Pyrin viikonloppuna nukkumaan enemmän. Olen aina tarvinnut paljon unta :(

Vierailija
4/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nukun vähän vaihtelevasti 4-7h. Joskus tunnin tai parin päikkärit lisäksi. Vauva yleensä herää kuuteen mennessä joten silloin on noustava lähes aina, aika harvoin mies viitsii vaivautua heti aamusta kun minä kuitenkin imetänkin.

Kuusi tuntia tai enemmän tuntuu yleensä riittävän, herään helposti ja melko virkeänä. Harvemmin illallakaan on niin väsynyt, että viitsisin mennä vauvan kanssa samaan aikaan nukkumaan (20-21).

Nytkin tullut valvottua näin myöhään, oho!

Vierailija
5/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön niin hyvin onnistuu.

Vierailija
6/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei riitä, koska yli 1 v. on nukkunut aina huonosti ja herättää joka yö 5-10 kertaa. Ja aamulla herää 5-7 aikoihin, eikä koskaan mies anna mun nukkua pidempään, joskus saan nukkua päikkärit.

Vierailija
7/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vietän sängyssä noin kahdeksan tuntia, tai yhdeksän. Herään 1-2h välein vauvan kanssa. En ole virkeä, mutten ihan kuollutkaan. "Vapaapäivisin" nukun enemmän, mutta päivällä.

Vierailija
8/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on aika sopivasti.usein yulee jäätyä koneelle ja seväsyttää.1 V heräs pari kertaa,hampaita tekee