Montako tuntia yössä nukut?
Oletko virkeä sillä unimäärällä? nukutko vapaapäivinä enempi? (jos siis sinulla sellaisia on, etkä esim. herää aina vauvan kanssa tms.)
Kommentit (8)
riittää hyvin jos ei tarvitse herätä yöllä. Lapset ei enää herätäkään yleensä, mutta joskus mies kuorsaa tai olkapää on kipeä tms.
7-8, ja en ole kovin virkeä. Pyrin viikonloppuna nukkumaan enemmän. Olen aina tarvinnut paljon unta :(
Nykyään nukun vähän vaihtelevasti 4-7h. Joskus tunnin tai parin päikkärit lisäksi. Vauva yleensä herää kuuteen mennessä joten silloin on noustava lähes aina, aika harvoin mies viitsii vaivautua heti aamusta kun minä kuitenkin imetänkin.
Kuusi tuntia tai enemmän tuntuu yleensä riittävän, herään helposti ja melko virkeänä. Harvemmin illallakaan on niin väsynyt, että viitsisin mennä vauvan kanssa samaan aikaan nukkumaan (20-21).
Nytkin tullut valvottua näin myöhään, oho!
mutta ei riitä, koska yli 1 v. on nukkunut aina huonosti ja herättää joka yö 5-10 kertaa. Ja aamulla herää 5-7 aikoihin, eikä koskaan mies anna mun nukkua pidempään, joskus saan nukkua päikkärit.
Siis vietän sängyssä noin kahdeksan tuntia, tai yhdeksän. Herään 1-2h välein vauvan kanssa. En ole virkeä, mutten ihan kuollutkaan. "Vapaapäivisin" nukun enemmän, mutta päivällä.
mikä on aika sopivasti.usein yulee jäätyä koneelle ja seväsyttää.1 V heräs pari kertaa,hampaita tekee
aivan liian vähän. 2v valvottaa ihottuman ja vatsavaivojen takia. Olen nukkunut jo kuukausia 3-4 tuntia yössä ja senkin ajan pätkissä. Viimeyönä nukkui kuukausiin ensimmäisen täydenyön ja nyt en osaa mennä nukkumaan :)