Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua vituttaa, mies oli tupakkalakossa 3 kk ja nyt ryhtyi taas polttamaan!

Vierailija
01.05.2011 |

kerran aikaisemminkin se on pystynyt olemaan saman ajan polttamatta ja ratkesi sitten. Sama kaava toistui nytkin.

VITUTTAA. Ensinnäkin, se antaa huonoa esimerkkiä lapsille, toisekseen menee rahaa (joka muutenkin tiukoilla), kolmannekseen inhoan sitä tupakan hajua mikä meille tulee miehen vaatteissa, vaikka polttaakin ulkona, ja neljännekseen tietysti pelottaa se, jos mies saa joskus jonkun keuhkosyövän tms. yskii jo nyt välillä niin hirveästi varsinkin öisin, etten saa edes nukuttua.

Miehellä ei vaan näytä olevan mitään kunnollista motivaatiota lopettamiseen. Hän ei näytä olevan edes yhtään pahoillaan, että ryhtyi taas polttamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 3v polttamatta ja alotti taas uudestaan. Että siinäpä typeryyttä kerrakseen.

Mutta mä en voi sille yhtään mitään, niin en enää siitä jaksa raivotakaan.

Vierailija
2/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime viikolla aloitin jälleen. Tyhmä minä, mutta en tiedä mitään niin ihanaa kun istuskella naapureiden kanssa kesäisellä takapihalla ja parantaa maailmaa ja poltella tupakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden verran kestää, että himot kaikkoaa ja vielä monta vuotta lopettamisen jälkeenkin saattaa tulle hetkiä, että olispa kiva vetästä savut! :O

Vierailija
4/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olin 3,5vuotta ja loin polttamaan uudelleen.

Vierailija
5/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin joulukuussa pikkujouluissa puol askia, sen toisen puolen parin tupakan pätkissä täällä kotona siten että kaks viimeistä meni pari viikkoa sitten.

Ja jäi sellaiseksi. Laatotin nimittäin sen verran lahjakkaasti eteisen lattian kohta tupakalta tulon jälkeen. Yök!