Onko muilla huppuongelmaa?
Iso perhe ja nykyhössötyksen mukaan kun lastenvaatteissa ei kiinteitä huppuja ole niin kaikista huput irti ja ties missä. Meillä on valehtelematta kolme muovikassillista irtohuppuja joiden osan takit ja haalarit on jo lähteneet kiertoon. Muilla samaa?
Kommentit (11)
Ei onneksi ihan noin montaa yksinäistä huppua pyöri nurkissa, kun olen niitä nakellut sitten roskiin, kun ei koko takkia/haalariakaan ole enää missään... Kaikenlisäksi esikoinen inhoaa niitä huppuja, kun ne aina repsottaa milloin mitenkin (kun yks neppari irtoo tai ehkä jopa puolet)
Ja sit kun pitäs pistää joku takki tai haalari kiertoon, niin löytyykö sen huppua mistään? No EI!
ei ne nepparit siis irtoa vaan aukeaa... :D Muksut repii ne sit kokonaan pois mieluummin kun alkaa asetella neppareita takaisin.
Jos tekin viittisitte näin tehdä, niin ei sun tarttis tämmösiä joutavia avauksia tänne edes tehdä.
kun ei koskaan ole huppujen irrottamisesta erityistä numeroa tehty. Tietävät kyllä, että ne ovat irrotettavia, mutta ei lapsilla(kaan) ole mitään tarvetta niitä itsekseen irrotella. Lapset tajuavat itsekin, että hupusta on monesti jopa hyötyä, jos sää on tuulinen... ;)
2
Jos tekin viittisitte näin tehdä, niin ei sun tarttis tämmösiä joutavia avauksia tänne edes tehdä.
hupunnepparit vähän liian tiukalla tänään? Tämä on kait keskustelupalsta jossa saa keskustella asiasta kuin asiasta?
Ja joo, meillä sama ongelma. Isommat tosiaan irrottavat huput eikä niitä edes välttämättä löydä hetkeen enää =D
Roskiin olen usein heitellyt.
Minä kiinitän heti, minusta huputon takki on jotenkin riisutun näköinen, jos se siis malliin alunperin on kuulunut.
kun ei koskaan ole huppujen irrottamisesta erityistä numeroa tehty. Tietävät kyllä, että ne ovat irrotettavia, mutta ei lapsilla(kaan) ole mitään tarvetta niitä itsekseen irrotella. Lapset tajuavat itsekin, että hupusta on monesti jopa hyötyä, jos sää on tuulinen... ;) 2
Mutta vissiin sitten rajummat leikit kun aina repsuttaa jostainpäin ja aika vaikea se on takki päällä nepparit itse takas kiinnittää. Sitten irrottavat kyllä. Meillä mitään numeroa siitä ole tietenkään tehty, se nyt on vaan niin.
Nro joku
seison ovella vahtimassa aamuisin, että koululaisen huppu on varmasti kiinni takissa, eikä oo sullonut sitä mihin vaan eteisen laatikkoon.
mutta en koskaan irrota huppuja muuta kuin pesua varten. Eivät siis pääse häviämään. Minusta ulkovaatteet eivät näytä kivalta ilman huppuja.
Kirpparilla näkee monesti myynnissä noita huputtomia vaatteita, ja vaikka olisi miten hyväkuntoinen ja kiva vaate, en osta jos huppu puuttuu.
Ei ole vielä yhtäkään huppua hukkunut minnekään. Huputonta ulkovaatetta en osta, en itsellenikään mielellään (eikä osta mieskään).
mutta en koskaan irrota huppuja muuta kuin pesua varten. Eivät siis pääse häviämään. Minusta ulkovaatteet eivät näytä kivalta ilman huppuja.
Kirpparilla näkee monesti myynnissä noita huputtomia vaatteita, ja vaikka olisi miten hyväkuntoinen ja kiva vaate, en osta jos huppu puuttuu.