En ole facebookissa. Mitä siellä yleensä tehdään?
Älkää vastatko jotain ympäripyöreää liirumlaarumia, että "pidetään yllä sosiaalisia suhteita", vaan vääntäkää ihan rautalangasta, mitä sinä siellä teet?
Kommentit (11)
että menen kohta paskalle, nyt sitten menin paskalle, kävin paskalla ja varmaan muutaman tunnin päästä menen taas uudelleen paskalle.
linkittämät linkit, katselen uudet kuvat, keskustelen chatissa kavereiden kanssa, kirjoittelen kavereiden kanssa viestejä.
että menen kohta paskalle, nyt sitten menin paskalle, kävin paskalla ja varmaan muutaman tunnin päästä menen taas uudelleen paskalle.
joskus käyttää teitä vastaan. Facebookhan omistaa kaikki nuo viestit, eikö niin?
Esim. näin vapun aikaan minä ja monet kavereistani ovat kertoneet vapunvietostaan päivityksissää. Monet laittaa myös linkkejä mielenkiintoisiin uutisiin/kuviin/musiikkiin ja näistä voi sitten vaihtaa mielipiteitä. Siellä myös jaetaan omia kuvia. Onnitellaan synttäreiden kunniaksi. Voi pitää yhteyttä yksityisviestein, luoda tapahtuman ja lähettää kutsut tuohon tapahtumaan (vaikkapa 30v. juhlat). Chattailla. Vaikka ja mitä.
tilapäivityksissä, luen toisten kuulumisia, juttelen chatissa, joka yleensä ei toimi, katselen toisten valokuvia.
Mukava kun tietää ihmisten kuulumisia. Siis sellaisten, joihin ei ollut ennen naamakirjaa pitänyt yhteyttä kymmeneen/iin vuosiin.
Esim. näin vapun aikaan minä ja monet kavereistani ovat kertoneet vapunvietostaan päivityksissää. Monet laittaa myös linkkejä mielenkiintoisiin uutisiin/kuviin/musiikkiin ja näistä voi sitten vaihtaa mielipiteitä. Siellä myös jaetaan omia kuvia. Onnitellaan synttäreiden kunniaksi. Voi pitää yhteyttä yksityisviestein, luoda tapahtuman ja lähettää kutsut tuohon tapahtumaan (vaikkapa 30v. juhlat). Chattailla. Vaikka ja mitä.
livenä, puhelimessa tai skypessä? Mihin tarvitaan facebookia, jonka tietoturva on arveluttava?
livenä, puhelimessa tai skypessä? Mihin tarvitaan facebookia, jonka tietoturva on arveluttava?
ja jokainen järkevä ihminen miettii ensin, mitä jakaa siellä
on arveluttava INTERNETISSÄ. Samoin kaveri jolle livenä kerron jotain, voi kertoa jutun eteenpäin. Joku voi salakuunnella juttujamme kahvilassa.
En laita FB:iin mitään, mitä en kestäisi lukea/ katsoa päivän lehdestä. Ei mulla ole mitään pelättävää/hävettävää. Ei niitä juttuja siis voi käyttää mua vastaan millään tavalla.
... että käyn lenkillä, leivon, siivoan pihaa, avaan grillikauden, vietän aikaa ystävien kanssa, olen flunssassa jne. niin siitä vaan :)
jos ei laita kaikkia tietojaan ja kuulumisaan sinne. Eikai lapsistakaan tarvise joka paskallakäynti kuvaa laittaa, jos haluaa voi tehdä kavereista ryhmiä..niin että vain läheisimmät sitten näkee kuvat esim lapsista.
kommentoin niitä. Yksityisviesteissä pidän yhteyttä kaukana asuviin ystäviin. Siinäpä ne tärkeimmät.