Panin sitten naapurin äijän kanssa.
Onhan tämä ollut odotettavissa, mutta nyt se sitten viimein tapahtui. Noloa, hävettävää ja surullista. En kehtaa enää näyttää pihalla naamaani.
Kommentit (43)
No maailmassa sattuu kaikenlaista. Tuollainen saataa jopa piristää. Tuossa iässä varmasti jo ymmärtää, että tavara ei kulu ja että ei itselleen kannata olla liian ankara. OK, ei ehkä ihan pakollisia vappukokemuksia, mutta aika moni haluaisi vastaavaa.
Kunhan et nyt paljasta kenellekään, niin eihän tuo tuosta paljastu. Todennäköisesti teki hyvää myös itsetunnolle, kun joku haluaa.
Älä kanna turhaa huonoa omaatuntoa, maailmassa sattuu kaikenlaista.
Jos AP olis tilittänyt täällä sitä, että mies oli muhinoinut naapurin pirjon kanssa saunassa, niin johan täällä haluttais se äijä roviolle!
Mä en kehtais kehuskella tapahtuneella edes täällä av-palstalla, niin kauhee morkkis mulla olis! Tosin ei mulle kävis noin koskaan, rakastan ja kunnioitan miestäni ja avioliittolupaustamme niin paljon!
ja hän kertoo vaimollensa ja sinun miehellesi... :D
sepä vasta olisi mukavaa...
tuosta vappu perinne....tai käy tarkastamassa ainakin naapurin pertsan kiuas kivet silloin tällöin :)
Naapurista haettiin juomista ja päädyttiin panemaan.... Keksi jotain uutta!
no näyttele pilluasi siellä pihalla, sitä se ukkokin varmaan mieluummin kattelee.
Naapurista haettiin juomista ja päädyttiin panemaan.... Keksi jotain uutta!
onhan näitä viikottainkin.
ei kulu se miehen munakaan kun höyläilee sinun tietämättä muita naisia. Ei siitä kannata sitten hernettä nenään vetää kun kerranhan täällä vaan eletään.
tuosta vappu perinne....tai käy tarkastamassa ainakin naapurin pertsan kiuas kivet silloin tällöin :)
yks ja sama.
Onko ap salaa haaveillut tällaisesta tapahtumasta aikaisemmin?
tiukkapipoisia : D Oikein naurattaa teidän jutut!
jatkoa
meni vuorostaan naapurin naisen kanssa kiuaskiviä tutkimaan. Molempi parempi :)
kun ei usko et tollasta tapahtuu.Mä tunnen yhden naisen joka kävi pikapanolla naapurin miehen kans kerrostaloyhtiön pesutuvassa yhtiökokouksen jälkeen.Miehellä 3 pientä lasta ja vaimo oli kotona odottamassa.Mun kaveria hävetti pitkään kulkea samalla hissillä sen vaimon kanssa joten siirtyi kokonaan portaiden käyttöön.
kun ei usko et tollasta tapahtuu.Mä tunnen yhden naisen joka kävi pikapanolla naapurin miehen kans kerrostaloyhtiön pesutuvassa yhtiökokouksen jälkeen.Miehellä 3 pientä lasta ja vaimo oli kotona odottamassa.Mun kaveria hävetti pitkään kulkea samalla hissillä sen vaimon kanssa joten siirtyi kokonaan portaiden käyttöön.
tää on niin arkipäivää maailmassa....
ehkä valittavaakin, mutta toisaalta ymmärrän että täällä eletään vain kerran ja sitä mitä ei tiedä ei loukkaa. Elämässä pitää olla jotain, jota voi muistella kiikkustuolissa. Tunteellakin saa elää...
Mulle kävi vielä hassummin kun panin mieheni kaverin kanssa. Kaveri meni vielä juoruilemaan. Mies haukku huoraksi, mutta jatkettiin suhdetta.
Nyt ollaan erottu, mutta muista syistä, minä jätin miehen. Kyllä olisi silti saanut jäädä tekemättä, oli niin huono panokin.
ja tämän viestin luettuani ajattelin, että tallaisia tilanteita näyttää olevan enemmänkin..
Itselle sattui tällainen tilanne, mutta toisin päin eli mieheni eksyi naapuriin hakemaan eräissä pihajuhlissa jäitä ja löytyikin sisältä hakemasta jotain ihan muuta....
Tai mistäs minä tiedän minkälainen jääpuikko se naapurin ämmä oli, mutta en minä sitä booliini siitä huolimatta halunnut.
Ero tuli, niin meille kuin naapureille.
Terveisiä vaan jääpuikolle!
Tää sama provo oli viime juhannuksen jälkeen.Naapurista haettiin juomista ja päädyttiin panemaan.... Keksi jotain uutta!
Tänä yönäkin on varmasti tapahtunut taas läheisempää tutustumista naapureihin?
on kiva muistella huonojakin panoja :)
en minä ainakaan lopeta kesken jos työnnän kerran sisään ja totean että onpas huono.
Minä en ainakaan etukäteen tiedä että onko pano huono vai ei. Parhaimmat keskustelut saa just niistä huonoista panoista :)
naapuriin fyysistä vai henkistä.
Ilmeisesti molempia.....
Muuttuiko ajatuksesi hänestä tapahtuneen jälkeen.
Aavistitko lähtiessäsi heille, että jotain voi tapahtua.