Merkit mistä huomaa että rakkaus on loppu?
meillä koskettelu ja suutelu vähentynyt tai kadonnut kokonaan. Seksi on tavallista.
Kommentit (29)
joillakin se on ilkeää puheetta,
joillakin puhumattomuutta
mitä jos rakkaus vain loppuu vaikka ei vihaa toista? Tiedän että mies välittää minusta, mutta en ole varma rakastaako enää.
ap
kun toisen olemus ärsyttää niin paljon,että toivoisi toisen olevan hiljaa ja että häipyisi sinne minne pippuri kasvaa. tai täysin välinpitämättömyys toista kohtaan.
mitä jos rakkaus vain loppuu vaikka ei vihaa toista? Tiedän että mies välittää minusta, mutta en ole varma rakastaako enää. ap
kun toisen olemus ärsyttää niin paljon,että toivoisi toisen olevan hiljaa ja että häipyisi sinne minne pippuri kasvaa. tai täysin välinpitämättömyys toista kohtaan.
toisaalta miehet on siinä mielessä vissiin yksinkertasempia kuin naiset,eli ei mies välttämättä ole lakannut rakastamatta vaikka hellyyttä on vähemmän.voihan se olla suhteen arkistumistakin tms.
toi mitä kuvailin oli tuntemuksia aikanaan mistä tiesin,etten ex miestäni rakastanut enää.toisaalta hän oli minua kohtaan todella inhottava ja kamala ihminen,ettei ollutkaan ihme että rakkaus lakkasi olemasta.
olipa ne positiivisia tai negatiivisia, niin silloin ainakin vielä välittää. Jos ainoa tunne on välinpitämättömyys, eli millään ei ole mitään väliä, niin silloin mielestäni rakkaus on loppu. Mutta niin kauan kuin on vaikka vain vihaa ja kiukkua, niin toinen ei ole yhdentekevä, eli kaikki on vielä mahdollista. Tosin työtä se vaatii.
Mietin tässä yks päivä, että mitä jos mies pettäisi, enkä tuntenut oikein mitään. En tiedä oliko se liian epätodellista vai enkö vaan välitä. Oonkohan koskaan välittäny. En tiedä. Tuntuu, että mies tekee yhteisiä asioita vain patistamalla eikä siksi, että haluaisi olla enemmän minun kanssani. En tiedä mitä tehdä. Onko tämä vain arkistumista, vai enkö vain rakasta häntä enää.
mitä jos rakkaus vain loppuu vaikka ei vihaa toista? Tiedän että mies välittää minusta, mutta en ole varma rakastaako enää. ap
siis se että toivoisi toisen häipyvän niin kauas kun pippuri kasvaa. Se on paljon monimutkaisempaa.
Ja rakkauttakin on monenlaista.
tiesin sen siitä ettei mies halunnut enää koskea, eikä suudella. Seksi muuttui rakastelusta toistemme tyydyttämiseen käsin, hän ei enää halunnut rakastella minua.
Näistä meni hetki kun hän ilmoitti että löysin toisen ja lähti sen matkaan.
Mun rakkaus loppui sillon, kun ajattelin että on ihan sama vaikka se parisuhde loppuisi. Ja että on ihan sama olenko juuri ko miehen kanssa vai jonkun toisen vai onko miestä ollenkaan. Silloin huomasin, etten sitä miestä rakastanut. Aika välinpitämättömiä ajatuksiahan nämä olivat exääni kohtaan, tosin exä saa syyttää niistä omaa käyttäytymistään, En ollut exälleni minkään arvoinen, pelkka mitättömyys, jota sai alistaa, nöyryyttää, uhkailla.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:14"]minä epäilen että mies ei rakasta minua enään. sanoo humalassa että ei rakasta ja selvinpäinkin vastaa rakkauden tunnustukseen " jaa". seksiä on yhä vain minun aloitteesta. on hankkinut työn ja harrastuksen joka vie kaiken ajan. on laihtunut 20kg ja nälvii nyt minua miksi en laihdu. tiirailee muita naisia jatkuvasti..
[/quote]
Tällä miehellä on kaikki klassiset merkit toisesta naisesta.
Mulla samat fiilikset,surullista ja ahdistavaa mutta totta enkä tiedä mitä tekisin
Yksipuolisessa sitä ei huomaa kun sita ei ole vaikka toinen kiinaksiskin yrittaa epatoivoisesti. Pahentaa vaan sitten hairinnallaan ja nainen sarkyy uudelleen. Thaukki.
Tuo yrittajyys oli jo alussa tuomittu tuhoon itselleen.
Kyllähän sinä itse sen tunnet, jos et enää välitä siitä toisesta. Ja jos välittäminen on loppu, on varmasti myös rakkaus. Otatko huomioon lainkaan toista toimissasi/ajatuksissasi?
Mies kertoi, että ei enää rakasta, mutta välittää kyllä. Hän kertoi, että oli alunperinkin lähtenyt avosuhteeseemme ja kihlaukseen sillä mielellä, että ollaan vähän aikaa yhdessä ja sitten erotaan. Mies oli siis tietyllä tavalla alun pitäen suunnitellut, että ei olla lopun ikää yhdessä.
Lopulta sitten muutti pois, mutta olisi ollut viisaampaa lopettaa suhde aikaisemmin jo.
Kaikki miehet eivät ilmeisesti edes halua pitkää parisuhdetta. Minulle tämä ajattelu oli järkytys, mutta en tiedä onko tavallista toimintaa miehiltä?
Minun mieheni unohtaa ilmoittaa minulle jos ei saavukaan paikalle, jos ilmoittaa niin mahdollisimman myöhään. Ollaan tehty suunnitelmia ja kun olisi aika toteuttaa, mies ei tule paikalle vaan on tehnyt uusia suunnitelmia. Tuntuu että haluaa vain miellyttää itseään ja tehdä asioita jotka ovat hänelle kivoja. Ei oikeastaan tee etäsuhteemme eteen mitään töitä, minä reissaan ja revin bussirahat persnahasta että nähtäisiin usein. Kun menen kylään viikonlopuksi pitkästä aikaa mies ei halaile, pussaile, seksiä harrastetaan todennäköisesti koska mies on puutteessa, ei rakkaudesta. Vähättelee kaikkea mistä pidän, osti syntymäpäivälahjan minulle josta todella pidin ja kun kiitin ja kehuin oli vastaus että tollanen halpa paska (maksoi 30e). Pitäisi alkaa etsimään yhteistä asuntoa ja miehen vastaus kaikkiin ehdotuksiin on ihan kiva. Ei osallistu siis juuri mihinkään. Asiat miehellä pitäisi olla nyt paljon paremmin kuin viime kesänä kun nyt on työ ja raha-asiat kunnossa, mutta tuntuu että oltiin onnellisempia viime kesänä ja hänkin teki enemmän töitä että nähtiin usein. Voisi sanoa että mies on välinpitämätön... Ehkä ei tosiaan rakasta enää, minä itse rakastan ehkä liikaakin, en halua menettää mutta pakota nyt toinen olemaan kiinnostunut ja rakastunut.....
minä epäilen että mies ei rakasta minua enään. sanoo humalassa että ei rakasta ja selvinpäinkin vastaa rakkauden tunnustukseen " jaa". seksiä on yhä vain minun aloitteesta. on hankkinut työn ja harrastuksen joka vie kaiken ajan. on laihtunut 20kg ja nälvii nyt minua miksi en laihdu. tiirailee muita naisia jatkuvasti..
En osaa vastata.Ei ole suhdetta kenenkään kanssa ollut vuosiin.
Jätin miehen jo kerran, vaikeaa oli. Parin kuukauden päästä mies otti yhteyttä ja korusanoilla ja teoilla...sitten muutettiin taas yhteen. SUURI VIRHE! Mikään ei muuttunut ja nyt en voi sietää koko miestä. Asutaan kämppiksinä, kumpikin elää omaa elämäänsä, eikä olla puhuttu kuukausiin. Taitaa (ON) taas olla "ratkaisun" paikka ja vastuu siitä on taas minulla. Luottakaa itseenne, jos suhteessa ei ole hyvä olla...
mies lähti 5 vk työreissuun, oli rauhaisampi mieli ja kivempi olla kotona kuin hänen ollessaan paikalla. Ei ollut siis yhtään ikävä.