Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapurin lapset..

Vierailija
01.05.2011 |

meillä naapurin tenavat tulevat pihalle ja jopa sisälle kun itsellä vieraita, esim. serkkuja tai harvoin tavattavia kavereita. sekä lapset, minä että mies olemme useaan otteeseen sanoneet nätisti että tuolloin, kun harvinaisempia vieraita, halutaan olla omalla porukalla. Em. lapset eivät usko, junttautuvat pihallemme tai eteiseen, eivät yksinkertaisesti suostu lähtemään. Kun naapuriin tulee vieraita, meidän lapset tulevat kotiin. Tästä tulossa oikea ongelma, kun esim. perhejuhlissa tai suvun tapaamisissa pihalla patsastelee pari tenavaa, jotka jopa tulevat katsomaan vierestä kun meillä syödään..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano napakammin.

Vierailija
2/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät usko, niin käytte juttelemassa heidän vanhempien kanssa. Tai sitten vain tosi kovat otteet käyttöön ja ajatte lapset pihalta pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi välttämättä lasten olettaa ymmärtävän ja tottelevan.

Vierailija
4/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano napakammin.

Nätisti olet sanonut, se ei riitä.

Vierailija
5/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota kiinni kädestä, vie kotiin ja kerro vanhemmille, että meille si sovi nyt tulla, meillä on muita vieraita.

Vierailija
6/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi välttämättä lasten olettaa ymmärtävän ja tottelevan.

Miksi ihmeessä ei voi olettaa? Jos mä sanon (vaikka nätistikin) naapurin lapsille, että nyt pois meidän pihalta, niin mä kyllä oletan että lapset ymmärtävät ja tottelevat.

Vierailija
7/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pakko olla ovet lukossa ja ikkunoiden edessä verhot. Naapurin lasten takia.

Kerran imetin huonosti rauhoittuvaa vauvaa makkarissa ja kuulin kun naapurin lapset leikkivät meidän olohuoneeessa.. Huoh.

Samoten ikkunan takaa takakuistilta näkyi aina pari pientä päätä.

Ovikellosta piti ottaa joka osa irti että sen sai hiljenemään.

Onneksi naapurit muuttivat pois!

Vierailija
8/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten talutat ne tenavat pihalle, ihan vaikka kotiovelle saakka.

Vierailija
9/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin taluttamaan naapurin lapset kädestä pitäen pois, ja nätisti sanomisen lisäksi hiukan huusin kun samasta asiasta sai sanoa monesti ja pullikoivat vastaan eivätkä lähteneet, niin jo alkoi mennä perille. Ne lapset on 7 v ja 9 v ja tulivat sisälle luvatta kerjäämään jätskiä, menivät luvatta uima-altaaseemme ja trampoliinille, eivätkä totelleet kun pyysin poistumaan vaan inttivät että ei meidän pidä lähteä ja me saadaan olla jos me halutaan. Kunnon karjaisu jos muu ei auta!

Vierailija
10/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi auki ja sanoo että nyt ulos meillä on vieraita. Ja jos ei onnistu niin taluttaa kotiin kuten muutkin sanoivat.

Vierailija
11/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulevat väkisin toisen pihalle tai sisälle asuntoon?

Ikinä en ole ennen tälläiseen törmännyt.

Vierailija
13/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa naapurin lasten kanssa. Tunkevat koko aika meidän pihalle, vaikka ei pyydetä. Tunkevat ihan terassillekin koko aika.

Nyt on vähän alkanut mennä perille kun olen muutaman otteeseen sanonut jo todella tiukkaan sävyyn asiasta. Sitten ne kyllä siirtyy meidän tontin rajan ulkopuolelle, mutta jäävät siihen töllistelemään suoraan meidän terassille. Voitte uskoa, että täällä alkaa jonkinlaisten sermien rakentelu tässä lähiaikoina.

Lisäksi huutelevat koko aika meidän tontin rajalta ja hakevat minun huomiota. Pyytävät minua katsomaan milloin mitäkin. Olen koittanut olla noteeraamatta, sanonut asiasta jne... Mutta ei, se tuntuu aina vaan jatkuvan. Eikä ole auttanut puhuminen heidän vanhemmillekaan :O

No, joku korkea aita varmaan rakenneltava koko tontin rajaa kiertämään...

Vierailija
14/14 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi auki ja sanoo että nyt ulos meillä on vieraita. Ja jos ei onnistu niin taluttaa kotiin kuten muutkin sanoivat.

että nyt teidän pitää mennä kotiin, ja pysyä sielä.