Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu niin pahalta pojan puolesta. Ensin kaveri sanoo, että voi olla ja

Vierailija
01.05.2011 |

sitten kun poika menee ovelle, ei päästäkään sisään, kun toinen poika on tullut luokseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä:(

nykylapsilta puuttuu tavat.

Vierailija
2/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on. Kaverit vaihtuu tiheään koko ajan ja joskus ei leikitä jonkun kanssa kun se sanoi sitä jne. Vanhempien kasvatustaito punnitaan näissä ongelmatilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykylapsilta puuttuu tavat.

Kyllä kuule ennenkin osattiin.

Vierailija
4/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v pojan 8 v kaveri oli soittanut ja sanonut tulevansa meille, lapsi oli vastannut että sopii. Sitten kysyi vasta meiltä vanhemmilta kun kaveri oli jo ovella. Meille ei sopinut, lähdimme vapputivoliin veljeni perheen kanssa, joten kaveri piti käännyttää pois. Ikävää mutta sitä sattuu, ja toisekseen olen toivonut että vierailut sovitaan vanhempien kesken mutta tuo lapsi soittaa aina pojan kännykkään eikä meidän vanhempien.

Vierailija
5/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien kasvatustaito punnitaan näissä ongelmatilanteissa.

"anna olla" vai että soita kaverille, että olit luvannut.

En tiedä onko pojan vanhemmat olleet edes kotona. Itse olisin ainakin tilanteessa sanonut, että pitää ottaa mukaan.

ap

Vierailija
6/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsesi mokahan se oli kun varmastikin tiesi et olette tivolin menossa ja silti antoi kaverilleen luvan tulla.

i]6 v pojan 8 v kaveri oli soittanut ja sanonut tulevansa meille, lapsi oli vastannut että sopii. Sitten kysyi vasta meiltä vanhemmilta kun kaveri oli jo ovella. Meille ei sopinut, lähdimme vapputivoliin veljeni perheen kanssa, joten kaveri piti käännyttää pois. Ikävää mutta sitä sattuu, ja toisekseen olen toivonut että vierailut sovitaan vanhempien kesken mutta tuo lapsi soittaa aina pojan kännykkään eikä meidän vanhempien.

[/quote]

Vierailija
7/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko teille vierailu. Lapsesihan tuossa mokasi ei se kylään tulija.

6 v pojan 8 v kaveri oli soittanut ja sanonut tulevansa meille, lapsi oli vastannut että sopii. Sitten kysyi vasta meiltä vanhemmilta kun kaveri oli jo ovella. Meille ei sopinut, lähdimme vapputivoliin veljeni perheen kanssa, joten kaveri piti käännyttää pois. Ikävää mutta sitä sattuu, ja toisekseen olen toivonut että vierailut sovitaan vanhempien kesken mutta tuo lapsi soittaa aina pojan kännykkään eikä meidän vanhempien.

Vierailija
8/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap itsekin kestit pettymykset vuonna x...

Vierailija
9/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joudu uudestaan pettymään saman kaverin kohdalla. Ainahan näitä on ollut vastaavia ihmisiä.

Vierailija
10/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,että ottaa muut huomioon,ilmeisesti sinäkin,mutta kaikki tosiaan eivät. Tuo tuskin kohdistuu juuri sun lapseen,kyläilemisen sopinut poika vain on sellainen,hyvin yleistä lapsilla kautta aikojen tällainen...

Itse selitän omalleni (7v poika),että kaikki eivät ole yhtä huomaavaisia kuin poika itse ja että oliskos ketään muuta kaveria kelle voisi vaikka soittaa ja kysyä kylään. Ja lisäksi muistustan,että toivottavasti poika muistaa ettei itse ole yhtä höntti sitten jos joku kaveri kysyy leikkimään tmv :)

Vierailija
11/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ellei ole niin vastoinkäymiset kuuluvat elämään. Sano pojalle, että ens kerralla sitten äläkä liikaa säälittele/suurentele asiaa

Vierailija
12/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,että ottaa muut huomioon,ilmeisesti sinäkin,mutta kaikki tosiaan eivät. Tuo tuskin kohdistuu juuri sun lapseen,kyläilemisen sopinut poika vain on sellainen,hyvin yleistä lapsilla kautta aikojen tällainen... Itse selitän omalleni (7v poika),että kaikki eivät ole yhtä huomaavaisia kuin poika itse ja että oliskos ketään muuta kaveria kelle voisi vaikka soittaa ja kysyä kylään. Ja lisäksi muistustan,että toivottavasti poika muistaa ettei itse ole yhtä höntti sitten jos joku kaveri kysyy leikkimään tmv :)

jos lapsi siis 7v vasta tai 6v niin kuin jolku sanoi, niin lupaa itse kaverille et tule leikkiin, niin sanansa on pidettävä!!

itse olen sitä mieltä et vielä tuon ikäisten pitäisi sopia ne vierailut, tai varmistaa jos soittelee lapsi itse

meillä lapsia naapurustossa, eli eivät soittele, tulevat ovelle, jolloin sit voi sanoa sopiikos vaiko eikö, mielestän tuo on hyvä

jos siis luvannut niin miksi ei voi ottaa mukaan ???eikö kolme voi leikkiä yhdessä ?etenkin kun voi olla ulkonakin!

eli vanhemmat hei ! ottakaaapas nyt itseänne niskasta kiinni ja opettakaa lapsillenne käytöstavat ! jos ette niitä nyt opeta, niin tuskin oppivat

itse olen jättänyt tolliaset kaverit oman eskai-ikäisen seurasta poi, eli en huoli enää sisälle leikkiin lapsia, jotka tuota jatkuvasti tekevät ! sit viel pahempia on ne, jotka sopivat ja lapseni menee niiden kotiin, mut kun sinne ovelle ilmestyykin ns parempi kaveri niin lapseni ajetaan pois, vaikka ollut esim 10min sisällä!!!!!!!!!!!!!!! MITÄ AJATTELEE SELLAISEN LAPSEN ÄITI !!!!!!!

mielestäni pettymykset kuuluu lapsuuteen ja kaikkeen ikään, mut tuollaiset on asia erikseen kiusaamista tuo on,

ja sitä ei kenenkää tarvitse suostua kestämää

eli parempi olla ilman kaveria kuin huonon kaverin kanssa!

tai sit toiset ahd:T oppii vaan kantapään kautta, eli samalla tavalla kun tekee tuolle lapselle, niin jopas tietää miltä tuntuu !

Vierailija
13/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ikävää

soita niiden vanhemmille ja kerro asia, eivät ikinä opi jos ei kukaan kehtaa sanoa,,,,

ja mitäs tollasella kaverilla tekee, kun on noin inhottava??? jos ei ota edes opikseen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä