Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä omat sängyt miehenne kanssa? Jos on niin miksi ihmeessä?

Vierailija
01.05.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan että monissa näissä perheissä, joissa vanhemmilla on omat sängyt, harrastetaan enemmän läheisyyttä kuin meillä.

Vierailija
2/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat huoneet, ei tarttis kuunnella sitä kuorsausta ja sais rotjake vaihtaa itte lakanansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisi vallanhyvin olla.kun ei tuota seksielämää ole.

Vierailija
4/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon mukavampaa nukkua hyvin kuin pitää hampaat irvessä kiinni siitä, että miehen ja vaimon on nukuttava samassa sängyssä.

Ja siis tärkein syy, että miksi näin, on se, että meillä on tilaa useammalle sängylle. Jos asuttaisi ahtaasti, niin pakko olisi sinnitellä ahtaammin nukkuessakin. Mutta kun kerran tilaa on, niin tottahan siitä tilasta on mukava nauttia.

Vierailija
5/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorsauksen takia

Vierailija
6/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun yksin parisängyssä vauvan kanssa samassa huoneessa. Mies eri huoneessa omassa sängyssä. Näin siksi, että kaikki saavat nukuttua. Mieheni kuorsaa, enkä saa silloin nukuttua.

Mies muutti mielellään toiseen huoneeseen, koska vauva heräili aluksi yöllä syömään.

Vierailija
7/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille perheenjäsenille.

Toki joskus nukutaan miehen kanssa samassa sängyssä, mutta suurin osa nukutaan eri sängyistä.

Ja syynä on se, että mies tekee 3-vuorotyötä ja minä olen kotiäitinä. Rytmi on siis ihan erilainen nukkumiselle ja meilläkin mies vielä kuorsaa niin paljon, että se hankaloittaa minun nukkumistani.

Mies saa nukkua rauhassa vierashuoneen sängyllä kun on työvuorot sellaiset.

Vierailija
8/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on kuorsaaminen.

Vierailija
9/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään omiin peittoihin ei mies suostu :)

Mua välillä ärsyttää, kun se kierii peiton päälle ja yritän saada sitä sen alta pois. Ihanaa olla saman peiton alla ja nukutaan vieläpä molemmat alasti, niin aina voi ruveta halutessaan touhuumaan ilman kikkailuja ;)

Vierailija
10/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen on tottunut yli 11 vuoden aikana. Mä en osais varmaan edes nuklahtaa ilman että mies silittelis uneen.

10

Vierailija
11/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olemme enää vain asuinkumppaneita..

Vierailija
12/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään omiin peittoihin ei mies suostu :)

Mua välillä ärsyttää, kun se kierii peiton päälle ja yritän saada sitä sen alta pois. Ihanaa olla saman peiton alla ja nukutaan vieläpä molemmat alasti, niin aina voi ruveta halutessaan touhuumaan ilman kikkailuja ;)

ihan vinkkinä ;)

Vierailija
13/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään omiin peittoihin ei mies suostu :) Mua välillä ärsyttää, kun se kierii peiton päälle ja yritän saada sitä sen alta pois. Ihanaa olla saman peiton alla ja nukutaan vieläpä molemmat alasti, niin aina voi ruveta halutessaan touhuumaan ilman kikkailuja ;)

ihan vinkkinä ;)

Kerro heti, huomenna ostamaan :D

Vierailija
14/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa ja nukkuu aiemmin kuin minä. Minä katson telkkaria ja olen netissä ja valvon paljon myöhempään. Siis eri elämä.

Vierailija
15/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee 3-vuorotöitä. Aamuvuoroissaan herää niin aikaisin, että nukkuu tuolloin sohvalla (nukkuisi kyllä omassa sängyssään tuolloin, jos meillä semmoinen olisi), koska muuten koko perhe heräisi klo 5 miehen herätyskelloon.

Yövuoroissa mies nukkuu sohvalla siihen asti kunnes muu perhe herää, ja siirtyy sitten sänkyyn. Jos olisi yksi huone lisää, niin sinne saisi tosiaan miehelle oman sängyn, ni ei tarttis raukkaparan sohvalla nukkua.

Vierailija
16/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinko aletaan nukkua erikseen niin on vikaa parisuhteessa. Mikäs sen ihanampaa kun nukkua yhdessä ja herätä yhdessä. Ei muuta kun samaan sänkyyn, hellyyttä ja koskettelua ja tietenkin seksiä.

Vierailija
17/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinko aletaan nukkua erikseen niin on vikaa parisuhteessa. Mikäs sen ihanampaa kun nukkua yhdessä ja herätä yhdessä. Ei muuta kun samaan sänkyyn, hellyyttä ja koskettelua ja tietenkin seksiä.

meillä on miehen kanssa ihan erilainen vuorokausirytmi. On paljon helpompaa että nukumme erillään. Nukkuminen ei ole sama asia kuin seksin harrastaminen, seksiä meilä on kyllä ihan tarpeeksi ja harrastamme sitä hereillä ollessa:)

Vierailija
18/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee 3-vuorotöitä. Aamuvuoroissaan herää niin aikaisin, että nukkuu tuolloin sohvalla (nukkuisi kyllä omassa sängyssään tuolloin, jos meillä semmoinen olisi), koska muuten koko perhe heräisi klo 5 miehen herätyskelloon. Yövuoroissa mies nukkuu sohvalla siihen asti kunnes muu perhe herää, ja siirtyy sitten sänkyyn. Jos olisi yksi huone lisää, niin sinne saisi tosiaan miehelle oman sängyn, ni ei tarttis raukkaparan sohvalla nukkua.

siis nukun vauvan kanssa, ja yöllä myös taaperomme tulee samaan sänkyyn kanssamme.

Vierailija
19/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään omiin peittoihin ei mies suostu :) Mua välillä ärsyttää, kun se kierii peiton päälle ja yritän saada sitä sen alta pois. Ihanaa olla saman peiton alla ja nukutaan vieläpä molemmat alasti, niin aina voi ruveta halutessaan touhuumaan ilman kikkailuja ;)

ihan vinkkinä ;)

Kerro heti, huomenna ostamaan :D

nyt en varsinaisesti tiedä että mistä ison peiton voisi ostaa kun tämä meidän on mieheni mummin vanha peitto. minua olen taas uhannut että heitän sen pois kun saamme joskus ostettua isomman sängyn mutta mieheni ei siitä tietenkään luovu. Olen sen kyllä välillä pessyt mutta silti ällöttää.

Olen siihen ostanut uusia pussilakanoita joten kaipa niitä nykyäänkin sitten jossain on myynnissä :)

Vierailija
20/27 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on molemmilla omat sängyt, jotka on kummankin kehon mukaan tehty. Ne ovat kyllä vierekkäin ja petauspatja on yhteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän