Onko teillä omat sängyt miehenne kanssa? Jos on niin miksi ihmeessä?
Kommentit (27)
Ei tulisi mieleenikään, että nukuttaisiin eri sängyissä! Se kuuluu lähinnä vanhuksille, joilla esim. kasteluongelmaa tms.
Ei ole parisuhde kunnossa, jos on eri sängyt! Ja ihan turha selittää, että on erilaiset vuorokausirytmit tms.. Sekin on merkki huonosta parisuhteesta. Meillä mies tekee 3-vuorotyötä, mutta todellakin pystytään nukkumaan samasssa sängyssä. Miksi ei pystyttäisi?
Ja lasten paikka ei ole aikuisten sängyssä!!
En voisi kuvitellakaan että voisimme nukkua samanlaisilla patjoilla. Meillä on runkopatjat ja siis kaksi erillistä sänkyä. Onko se nyt sitten kovinkin vaikea ymmärtää? Pitäisikö laittaa eropaperit menemään vain tämän takia?
ja minulla oma sänky omassani. Silloin kun ollaan samassa paikassa niin nukutaan yleensä yhdessä, ellei sitten toinen nukahda sohvalle telkkarin ääreen.
Ja seksiä on kosolti, ja hyvää sellaista :)
viisi vuotta liikaa. Sitten sanoin naiselle, että voit poistua talostani.
Myöskään omiin peittoihin ei mies suostu :)
Mua välillä ärsyttää, kun se kierii peiton päälle ja yritän saada sitä sen alta pois. Ihanaa olla saman peiton alla ja nukutaan vieläpä molemmat alasti, niin aina voi ruveta halutessaan touhuumaan ilman kikkailuja ;)
suosiolla heittää toisen peitoista alas lattialle.. joka ilta myös seksiä joten mieheni riisuu minut alasti. Olemme sitten molemmat alasti siinä. Ja aina kun olemme yhdessä kotona/kodin ulkopuolella olemme kuin vastarakastuneet :) Yhdessä taivalta jo ensi kuussa 28 vuotta.
Siis tuo aiemmin mainittu 2mx2m:hän on ihan normaali, tai itse asiassa vähän pieni, tuplapeite. Mulla on 2,3mx2,1m ja nukun sen peiton alla ihan yksin :)
niin siinä ei yhteinen sänky paljon auta, että herättäisiin yhdessä..